به گزارش اکونا پرس،

در راستای نشست‌های خبری رشته‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو صبح امروز نشست خبری با حضور مسئولین و کادر فنی فدراسیون قایقرانی در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی رقابت بسیار سختی برای بازی‌های آسیایی هانگژو داریم و امیداور هستیم بتوانیم موفق باشیم. چند سالی است ورزشکاران قایقرانی خود را برای چنین روزی آماده کرده بودند و با توجه به تعویق مسابقات به دلیل کرونا، برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مدنظر قرار گرفت.

وی ادامه داد: باکاروان ۲۴ ورزشکاره قایقرانی آب‌های آرام (کانو و کایاک)، اسلالوم و رویینگ در این مسابقات حضور داریم و جزو فدراسیون‌هایی هستیم که بیشترین شرکت کننده را در این مسابقات داریم و امیدوار هستیم در کسب تعداد مدال هم موفق باشیم.

در ادامه کتایون اشرف، نایب رییس بانوان فدراسیون قایقرانی نیز با اشاره به اینک بانوان تیم ملی وضعیت خوبی دارند و سخت تلاش کرده و مسابقاتی که در آن حضور یافته‌اند نشان می‌دهد وضعیت خوبی دارند، بیان کرد: امیدواریم شاهد درخشش آن ها در بازی‌های آسیایی باشیم. اسلالوم در آب‌های خروشان در چین برگزار می شود و کار بسیار سختی در پیش داریم و تمام تلاش خود را می کنیم تا نتایج خوبی کسب کنیم.