به گزارش اکونا پرس،

ساسان عبادی ،سرپرست تیم شهرداری منطقه دو در رابطه با حضور موفق تیم کشتی محله توحید در مسابقات لیگ برتر کشتی اظهار داشتند: باشگاه کشتی محله توحید از باشگاه های قدیمی و ریشه دار در ورزش است و در رشته های مختلف تیم داری کرده؛ با همین نگاه نیز تصمیم گرفته ایم امسال در رقابت های لیگ برتر استان در رشته کشتی حضور یابیم.

وی تصریح کرد: برنامه های ما برای کشتی بلندمدت است و تصمیم داریم در سالهای آتی نیز ضمن حضور در رقابت های لیگ، اقدامات تاثیر گذاری را هم در جهت حمایت از ورزش ملی کشور داشته باشیم.

عبادی با اشاره به موضوع پشتوانه سازی در ورزش عنوان کرد: آینده ورزش و کشور متعلق به نوجوانان و جوانان است، از همین رو در تیم کشتی به این مهم توجه ویژه ای داریم و به طور یقین این تیم نونهالان در سالهای آتی حرف های بسیاری برای گفتن خواهد داشت.

وی با اشاره به حضور دکتر یوردخانی سرمربی و حسین مولایی مربی تیم کشتی شهرداری منطقه2 محله توحید در لیگ برتر گفت: ما حتی در بحث حمایت این تیم از ظرفیت یکی از کشتی گیران عنوان دار و شایسته و آینده دار در عرصه مربیگری استفاده کردیم و به این مربی توانمند اعتماد و اعتقاد داریم.

قابل ذکر است با توجه به حضور 32 تیم برتر استان تهران در این دوره از مسابقات، تیم نونهالان شهرداری منطقه 2 ، در بین12 تیم برتر حضور پیدا نموده و در تاریخ 27/11/1402 مرحله نهایی برگزار می گردد و امید است این تیم در بین 4 تیم برتر استان حضور پیدا نماید.

به عقیده  سرپرست تیم شهرداری منطقه دو ریل گذاری درستی در این تیم شده و اگر این مسیر با حمایت همه جانبه مسئولان شهرداری همراه باشد قطعا شاهد نتایج درخشانی در تمامی رده های سنی در سال های نه چندان دور خواهیم بود.

ساسان عبادی در انتها از زحمات مهندس صالحی شهردار منطقه 2  ،خانم رجای معاون  اجتماعی منطقه 2 و کریمی شهردار ناحیه 6  در حمایت های مادی و معنوی از این نوجوانان و جوانان تشکر ویژه کرد و اظهار امیدواری کرد به لطف این عزیزان امیدواریم حضور پر قدرت تری در مسابقات آتی داشته باشیم.