به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ این نشست که با حضور روسا،دبیران کل و نمایندگان کمیته های المپیک کشورهای آسیایی در شهر بانکوک تایلند برگزار شد مسئولان کمیته برگزاری ششمین دوره بازیهای آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی ضمن ارائه گزارشی در خصوص وضعیت سالن ها،حمل و نقل،اسکان و تشریفات تیم ها بر آمادگی خود جهت برگزاری این رقابت ها تایید کردند.

این بازیها که قرار است طی روزهای 21 لغایت 30 نوامبر 2024 (30 آبان لغایت 12 آذر 1403) بطور مشترک در دو شهر بانکوک و چونبوری برگزار شود ورزشکاران آسیایی در 36 رشته اصلی و 2 رشته نمایشی و در قالب 365 رویداد به مصاف هم می روند.

نمایندگان کمیته های المپیک کشورهای مختلف آسیایی در این سفر به همراه اعضای کمیته برگزاری بازیها از اماکن و سالن های مختلف برگزاری رقابت ها،حمل و نقل و اسکان ورزشکاران دو شهر بانکوک و چونبوری بازدید کرده و سپس در نشست هماهنگی کمیته برگزاری رقابت ها بصورت تصویری(کلیپ و پاورپوینت) به ارائه آخرین اقدامات و فعالیت های صورت گرفته جهت برگزاری هر چه بهتر این رقابت ها پرداختند.

در این نشست عنوان شد که دهکده خاصی برای ورزشکاران و یا مسئولان وجود ندارد و اماکن اقامتی و دسته بندی ورزشکاران در هتلهای مختلف و در فواصل نزدیک بهم تعبیه شده است و مباحثی همچون حمل و نقل،تشریفات از فرودگاه تا هتل،نحوه صدور آی دی کارت ها و امکانات اصحاب رسانه برای پوشش خبری و تصویری رقابت ها و همچنین هماهنگی هر چه بهتر امور بین الملل کمیته های المپیک با کمیته برگزاری بازیها، نحوه ارائه تغذیه ،طبخ غذاهای حلال برای کشورهای مسلمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین از سوی کمیته برگزاری بازیها عنوان شد تا نیمه ماه مارس سالجاری میلادی تقویم کل رویدادها به انضمام تاریخ دقیق برگزاری مسابقات به کمیته های المپیک ایمیل می شود و میزبان برای برگزاری این رقابتها که به دلیل شیوع کرونا بارها دچار تعویق گردید اعلام آمادگی کرد.

در این سفر محمد تابع سرپرست مرکز نظارت بر تیمهای ملی،سیده فاطمه موسوی زاده و محمد مهدی سعیدی از امور بین الملل نیز حضور داشتند.