علیرضا بیرانوند سنگربان 25 ساله تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس بعد از درخشش در جام جهانی و مهار پنالتی رونالدو مورد توجه تیم های زیادی قرار گرفته است، اما با توجه به محرومیت پرسپولیس و درخواست هواداران میلیونی این تیم بیرانوند تصمیم گرفت تا پایان نیم فصل اول لیگ هجدهم در جمع شاگردان برانکو بماند.
روز گذشته بود که خبری ناراحت کننده به گوش پرسپولیسی ها رسید و موضوع از این قرار بود که باشگاه بشیکتاش ترکیه درصدد است تا دروازه بان شماره 1 تیم ملی ایران را به خدمت بگیرد و با این انتقال بیرانوند باید پیش از پایان نیم فصل به این تیم پر هوادار ترکیه ای بپیوندد. این موضوع از آنجایی برای سرخ پوشان ناراحت کننده بود که آنها علی رغم درخشش دروازه بان کروات این تیم، همچنان نیاز به سنگربانی مطمئن دارند و بعید است رادو بتواند از پس این مسئولیت دشوار پس بیاید.
بعد از گذشت 24 ساعت خمارلو مسئول روابط عمومی باشگاه پرسپولیس رسما اعلام کرد که علیرضا بیرانوند حداقل تا پایان نیم فصل اول در پرسپولیس خواهد ماند و انتقالش به باشگاه ترکیه ای منتفی شده است. او همچنین افزود که مهم نیست مسئولان بشیکتاش به باشگاه پیشنهاد رسمی بدهند یا خیر، در هر صورت پاسخ ما منفی است و هواداران نگران نباشند.