به گزارش اکونا پرس،

قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و تیم‌های حاضر در این مرحله حریف خود را شناختند. بر همین اساس مشخص شد دو تیم رئال مادرید و یونتوس باید در این مرحله از رقابت‌ها مقابل هم حاضر شوند.

این دیدار جذابیت‌های خاص خودش را دارد و تقابل قهرمان ایتالیا و اسپانیا و البته دو تیم فینالیست دوره گذشته لیگ قهرمانان از مواردی است که جذابیت و حساسیت این بازی را افزایش می‌دهد.

یوونتوس و رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2017 به مصاف هم رفتند و در شرایطی که بازی در پایان نیمه اول با تساوی یک - یک دو تیم با گل‌های مانژوکیچ و رونالدو به پایان رسید، در پایان 90 دقیقه این شاگردان زیدان بودند که با نتیجه پر گل 4-1 به پیروزی و قهرمانی رسیدند.

کاسمیرو، اسنسیو و رونالدو در نیمه دوم 3 گل دیگر برای رئال مادرید زدند تا شکستی تحقیر آمیز به حریف ایتالیایی خود تحمیل کنند.

این بازی قرار بود در صورت پیروزی یوونتوس و قهرمانی‌اش، بازی خداحافظی بوفون باشد ولی به خاطر شکست در این دیدار، گلر افسانه‌ای بیانکونری تصمیم گرفت یک سال دیگر بماند و شانس خود را برای بالا بردن جام لیگ قهرمانان امتحان کند.

فصل انتقام برای یوونتوس فرا رسیده است و باید دید این تیم در نبرد با رئال مادرید پیروز خواهد شد یا شاهد صعود و یک قدم بزرگ از سوی زیدان و شاگردانش برای کسب سومین قهرمانی در این رقابت‌ها در 4 سال اخیر خواهیم بود.