به گزارش اکونا پرس،

ابوذر شجاعی درباره لغو دیدار این تیم برابر استقلال تهران در هفته ششم لیگ برتر با تصمیم سازمان لیگ، اظهار کرد: این موضوع هنوز به اطلاع باشگاه نفت مسجدسلیمان نرسیده و تنها از سوی رسانه‌ها اعلام شده است. ما به این که بازی بدون اطلاع ما لغو می‌شود، معترض هستیم و باید موافقت باشگاه نفت نیز گرفته می‌شد.
او بیان کرد: مجموعه باشگاه نفت مسجدسلیمان شدیدا با لغو این دیدار مخالف است. در پنج بازی که تاکنون برگزار کرده‌ایم، سه دیدار خارج از خانه بوده است و اگر بازی با استقلال هم لغو شود باید در هفته هفتم مجددا یک دیدار خارج از خانه را برابر سایپا انجام دهیم که از نظر هیچ منطق و قانونی قابل قبول نیست.
سخنگوی باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: این تصمیم سازمان لیگ تیم ما را دچار مشکل می‌کند و سازمان لیگ نباید به خاطر رعایت حال باشگاه استقلال، نفت مسجدسلیمان را دچار بحران کند. باید هنگام گرفتن این تصمیم، شرایط باشگاه ما نیز لحاظ می‌شد نه این که تنها به شرایط استقلال توجه می‌کردند.

دیروز سعید فتاحی اظهار داشت: دیدار دو تیم استقلال و نفت مسجدسلیمان در هفته ششم لیگ برتر لغو شد.  دلیل لغو این مسابقه این است  استقلال ۶ بازیکن ملی پوش دارد و بازیکنان ملی پوش این باشگاه کمتر از ۷۲ ساعت در اختیار باشگاه قبل از بازی لیگ قرار می گیرند. ضمن اینکه استقلال در روز ۲۶ شهریور هم در لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف تیم السد قطر برود و امکان برگزاری با نفت مسجدسلیمان در روز ۲۳ شهریور هم نیست بنابراین دیدار این دو تیم در تاریخ دیگری برگزار خواهد شد.

پیش از این قرار بود دیدار استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان طبق برنامه پنج شنبه 22 شهریورماه برگزار شود.