به گزارش اکونا پرس،

جعفر سبحانی مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان ، بیان کرد: مطابق با مصوبه سال 94 در حال حاضر هیچ بحثی درباره واگذاری 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس وجود ندارد چرا که این 2 باشگاه فرهنگی هستند.

او ادامه داد: در اواخر سال گذشته سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در جلسه ای با حضور پوری حسینی نسبت به واگذاری باشگاه سرخآبی های تهران به بخش خصوصوی ابراز تمایل کرد و پوری حسینی در این مورد بیان کرد که در صورتی که مصوبه هیئت وزیران دولت اصلاح یا بازنگری شود این 2 باشگاه به بخش خصوصی واگذار می شود در غیر این صورت درباره این موضوع نمی توانیم صحبت کنیم.

سبحانی افزود: ما مطلع شدیم نامه ای در این مورد به دست رئیس جمهور رسیده است و روحانی با این موضوع با لحاظ شرایطی موافقت کرد که اگر این شرایط انجام شود سرخابی ها به بخش خصوصی واگذار می شوند.

مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی در پایان گفت: اکرمی سرپرست وزارت اقتصاد و دارایی نامه ای را در این باره به هیئت وزیران دولت نوشته است و باید ببینیم که هیئت وزیران چه زمانی این نامه را در دستور کار قرار می دهد و چه تصمیمی در این مورد می گیرد و اگر قرار شد به بخش خصوصی واگذار شوند به طور حتم سازمان خصوصی سازی این مورد را پیگیری خواهد کرد.