یک لحظه به صورتت توی آینه نگاه کن!

پوستتون سوخته؟

سیاه شده بازوهاتون؟

روی پاهاتون جای زخم وخراش هست؟

تابستان تموم شد مسافرت نرفتی؟

قلم بندت شکسته تو بازی؟

اینقدر تو گرما بودی خسته شدی؟

90 دقیقه دویدی حالت خراب شده؟

نگران هیچ چیز نباش، تو انسان معمولی نیستی، تو خودت انتخاب کردی که اینجوری زندگی کنی، تو از این سوختگی ها، زخم ها و سیاهی ها لذت میبری، تو فوتبالیست هستی و با بقیه آدم ها فرق داری، حتما تحمل این همه فشار رو داری که فوتبالیست شدی وگرنه انسان های معمولی زیاد هستن، شما با بقیه فرق دارید.

باعث افتخار هستش که این همه سختی بکشم تا بهترین باشم.

 (محمد دیهیم جو)

ورزش، به ویژه فوتبال، به دلیل جذابیت برای نونهالان و نوجوانان از محبوبیت قابل توجهی در این رده های سنی  برخوردار است، از این جهت توجه به گروه های سنی پایه، می تواند فرصتی مغتنم برای کشف استعدادهای پنهان باشد که در نهایت در سال های آتی در تیم های دسته اول کشور ولیگ های معتبر خارجی چون ستاره ای بدرخشند و برای این مرز و بوم افتتخارآفرین باشند. توجه و حمایت های مالی و معنوی از چنین تشکیلاتی همچون آکادمی مقاومت می تواند نسل کنونی را برای آینده ای بهتر و جامعه ای مصمم تر تربیت کند. چنین تشکیلاتی می تواند در صورت گسترش در سراسر کشور با الگو برداری از این نمونه، در پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان نیز موثر و مفید باشد.

آکادمی فوتبال باشگاه مقاومت طی دهه های گذشته  در مسیر پیشرفت و جذب بازیکنان مستعد گام های بلند و موثری برداشته و  می تواند با حمایت مسوولان و البته سازمان ورزش کشور نسبت به استعداد یابی و معرفی بازیکنان مستعد به سطوح بالا و تیم ملی اقدام نماید. این آکادمی در سه رده سنی 84، 85 و 86 (نوباوگان و نونهالان) نسبت به پرورش بازیکنان تلاش می کند و مربیان مجرب آن در جذب، پرورش و معرفی این بازیکنان نقش موثر و قابل توجهی ایفا می کنند.

آکادمی فوتبال مقاومت  به مدیریت فنی جناب آقای مهدی احمدپورکه از مربیان باسابقه و کارکشته ی فوتبال کشور محسوب می شوند در فستیوال شمال شرق تهران که هر ساله در تابستان برگزار می شود، شرکت  و طی سال های برگزاری این مسابقات توانسته پیروزی های قابل توجهی را بدست آورد.

گفتنی است، آقای محمد دیهیم جو به عنوان سرپرست، حمایت هر سه تیم را برعهده داشت. همچنین کادر اجرایی و پشتیبانی تیم را گروه تدارکات، آقایان امیر حسین صادقی نیک ، امیر حسین کمیلیان و امیرآقا محمدی برعهده داشتند که هر سه تیم دراین دوره از رقابت ها بسیار خوش درخشیدند.

3

اعضای تیم حاضر دررده سنی 86 این آکادمی در فستیوال شمال شرق تهران عبارتند از:

مبین باباجانی- امیر محمد قادری- سید هدایت صادقی- معین آگاهی فرد- طاها نجات کار واغب- امیر رضا مالامیری- علی شرفی- عرفان صبری- رادمان محمدی- عباس عبدالملکی- شایان فشکی- امیر عباس تفنگ ساز- مهدی پسر کلو- محمد صالح چهاردولی- معین قنبری-علی خدادادی- علیرضا چراغی- امیر مهدی مقصودی-علی اصغر فرج زاده – محمد عرفان نوری مقدم- علیرضا سلیمانی- محمد مهدی طاهری مقدم- آراد ابراهیمی- محمد طاها خلیل ارجمندی- علی محمدی افضل- امیر حسین کشفی- محمدرضا حداد-آرمین حق پرست- بردیا سنجابی- امیر محمد حیدری

این تیم با سرمربی گری آقای جاوید معصومی  توانست در این دوره از مسابقات خوش بدرخشد.

تیم 86 با کادر فوق در فینال این بازی ها با تیم قدرتمند آریا پاس روبرو شد که در نهایت در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی رسید و قهرمانی را از آن خود کرد.

5

2

در رده سنی 85 نیز 25 نفر در این تیم حضور دارند که عبارتند از:

سروش فدایی- پوریا نیافر-امیرحسین یوسف پور-مهدی مهدوی- محمدرضا فعلی- امیرعباس زارعی-مبین شیرین زاده- سید امیر محمد مومنی- عرفان شیر سواد- آرمان سلیمی- علیرضا شاه بخشی- مانی مهربان- آرش صفایی- محمد متین خیرآبادی- علیرضا یوسفی- علیرضا ابراهیم پور- اشکان حسینی- ابوالفضل مصطفوی- محمد امین نصیری- مهدی احمدی- طاها ترکیان – مهدی چوپانی- ایلیا شکریانی- ابوالفضل جندقی- محمد مهدی ایرانشاهی.

گفتنی است،آقایان حمید رضا تاجر به عنوان سرمربی و احمد ماشین چیا به عنوان مربی هدایت این تیم را بر عهده داشتند که توانستند با برتری مقابل تیم های دیگر رکوردهای قابل توجهی را رقم بزنند.

این تیم با هدایت مربیان دلسوز و البته اعضای آن در فینال با تیم رعد روبرو شد و با نتیجه 9 بر صفر پیروز میدان و قهرمان این رده سنی شد.  

شایان ذکر است، این تیم در این مسابقات با 55 گل زده و بدون گل خورده رکورد شگفت انگیزی را از آن خود نمود.

7

همچنین در رده سنی 84 که با 23 بازیکن وارد این مسابقات شد، نفرات آن عبارتند از:

محمد مهدی کشاورز – مهدی محمدی – مهدی هاشمی – مصطفی آقایی – آراد صوته کشان – عرفان بهرامیان – امیررضا حسین زاده – معین قاسمی مقدم – ایلیا گودرزی – محمد مهدی جوادی – محمد حسین صفری –محمد مهدیار امانی – حمیدرضا کرمی – محمد مهدی خاتمی دوست – امیرحسین جعفری – متین روزبهانی – امیرحسین حسین زاده – محمد عسگری – حامد بابایی – علی جهانی نیا – رضا مرادی – عرفان یحیی آبادی –حمیدرضا خلیلی

 آقای عباس صادقی نیک به عنوان سرمربی به خوبی در هدایت تیم در این رقابت ها تلاش نمود. این تیم نیز در فینال در مصاف با تیم قدرتمند بهمن ری  به میدان رفت و هرچند با نتیجه 1 بر صفر نتیجه را واگذار کرد اما توانست به عنوان نایب قهرمان، شایستگی خود را اثبات کند. در نهایت حضور در فینال و کسب مقام دوم و صعود به لیگ برتر حوزه شمال شرق برای این تیم نتیجه درخشانی بود که کسب شد.