تیم فوتبال سپاهان اصفهان در دیداری حساس از هفته دهم لیگ برتر موفق شد میزبانش استقلال تهران را با یک گل مغلوب نماید تا به لطف این پیروزی گام بلندی به سوی صدر جدول بردارد.
در این دیدار حساس و بزرگ استنلی کی‌روش مهاجم برزیلی و بلند قامت تیم سپاهان توانست تک گل سه امتیازی تیمش را وارد دروازه آبی پوشان کند تا چهره شاخص این بازی باشد.
اما نه تنها به دلیل این گل با ارزش و سه امتیازی، بلکه بنا به دلایل متعدد دیگری باید این بازیکن را چهره شاخص این دیدار و برگ برنده امیر قلعه نویی در این بازی بزرگ دانست.
کی‌روش در نقش مهاجم هدف سپاهان در این دیدار حاضر شد و بارها در نبردهای هوایی با مدافعان و مهاجمان استقلال شرکت کرد و از تک تک این نبردها موفق بیرون آمد.
کی‌روش هدف اغلب شروع مجددهای دروازه‌بان تیم سپاهان بود و معمولا توانست در این دقایق پایه گذار ضد حملات تیمش باشد. این بازیکن در همه لحظاتی که آبی پوشان روی دروازه این تیم صاحب ضربات ایستگاهی می‌شدند با استفاده از فیزیک مناسب بدنی‌اش به کمک خط دفاعی می آمد و حتی در بسته ماندن دروازه سپاهان نقش موثری داشت. 
کی روش در پایان هفته دهم با ۷ گل زده پس از آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی تراکتورسازی در رده دوم جدول بهترین گلزنان این فصل فوتبال ایران قرار دارد و از شانس قابل توجهی برای کسب عنوان آقای گلی این فصل از رقابتهای لیگ برتر برخوردار است.