در آستانه عزیمت تیم فوتبال پرسپولیس نماینده ایران به ژاپن برای برگزاری بازی رفت لیگ قهرمانان آسیا، حمیدرضا گرشاسبی مدیر عامل، برانکو ایوانکوویچ سرمربی و سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس با وزیر ورزش و جوانان دیدار کردند.

مسعود سلطانی‌فر با تشکر از تلاش‌های زیاد کادر فنی و بازیکنان برای رسیدن به فینال این جام معتبر فوتبال در قاره آسیا گفت: دوست داشتم استقلال و پرسولیس هر دو در نیمه نهایی لیگ قهرمانان حضور پیدا می‌کردند و انصافا اسققلال هم در این جام بسیار خوب ظاهر شد.

وی ادامه داد: اکنون پرسپولیس نماینده ایران و ورزش کشور است و بسیار خوشحالم که با غلبه بر تیم‌های نامدار و پر امکانات عربی به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده است و انشاالله با قهرمانی در این جام، شایستگی‌های فوتبال ایران و جوانان کشور در عرصه قاره آسیا به منصه ظهور برسد.

وزیر ورزش و جوانان با تقدیر از برنامه ریزی خوب و موثر مدیران باشگاه و مدیر عامل و همدلی هیئت مدیره برای قرار گرفتم در این جایگاه خطاب به سرمربی پرسپولیس گفت: پرسپولیس تمام عوامل قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را دارد، از هواداران پر شمار تا حمایت کامل فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان. تمام پیش بینی‌ها و اعتبارات کافی برای آماده سازی استادیوم آزادی برای بازی فینال صورت گرفته و با صحبتی که با سفیر ایران در ژاپن داشتم، تسهیلات و امکانات لازم برای حضور پر شمار هواداران ایرانی مقیم ژاپن در توکیو صورت گرفته است و امیدوارم با کمک خداوند متعال و همت و تلاش جوانان ارزنده و دانش شما، قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شویم و شادی و نشاط مردم کشور دو چندان شود.

سلطانی‌فر همچنین از سید جلال حسینی کاپیتان هم برای ایجاد روحیه تیمی و وحدت و همراهی بازیکنان تشکر کرد و گفت: اینکه در کنار ورزش حرفه ای، اخلاق و فرهنگ والای جوانان ایران هم در نگاه میلیون‌ها تماشاگر فوتبال در جهان به نمایش در می‌آید، بسیار خرسندم و به همه بازیکنان تیم خدا قوت می‌گویم و محوریت وحدت و رفاقت و همدلی تیم با شماست.

در این نشست گرشاسبی مدیرعامل پرسپولیس از حمایت‌های وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال تشکر کرد و اظهار داشت: به طور ویژه از سلطانی‌فر تشکر می‌کنم که در تمام مراحل کنار ما هستند و با دستورات او توانستیم نماینده شایسته‌ای برای ایران باشیم. پرسپولیس امروز نماینده ورزش ایران است و همه فوتبالدوستان حتی استقلالی‌ها هم خواهان موفقیت نماینده ایران هستند.

عکس| دیدار برانکو و سیدجلال با وزیر ورزش

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس هم با تقدیر از وزیر ورزش و جوانان گفت: اطلاعات سلطانی‌فر از فوتبال و سوابق تیم ملی و باشگاه‌ها برای من بسیار جالب بود و قول می‌دهم تمام تلاش خود را برای موفقیت پرسپولیس و خوشحالی میلیون‌ها هوادار و مردم ایران بکار بگیرم.

سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس نیز با تشکر از وزیر ورزش و جوانان برای اخذ مجوز حرفه‌ای باشگاه و امکان حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: فرصت خوبی برای بروز توانمندی فوتبال ابران بدست آمده و پرسپولیس نماینده مردم ایران است و همه بچه‌ها هم قسم هستیم تا جام قهرمانی را در ایران بماند و به افتخارات فوتبال کشور اضافه گردد

در این دیدار سلطانی فر کتاب زیبایی‌های کشور ایران به برانکو ایوانکوویچ هدیه کرد.

عکس| دیدار برانکو و سیدجلال با وزیر ورزش