، آبی پوشان تهرانی به بهانه اینکه در هیچ ورزشگاه دیگری غیر از استادیوم آزادی حاضر به بازی مقابل پدیده مشهد نیستند، دیدارشان با پدیده را به تعطیلی کشاندند و آن بازی لغو شد.

پس از آن اتفاق، سیدمهدی رحمتی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «این روزها همه از شما هواداران گرفته تا مدیران، مربیان و بازیکنان تیم از شرایط و نتایج تیم ناراضی اند. من در این باشگاه چهار قهرمانی دارم و خوب می دانم که کسب این نتایج در شان باشگاه بزرگ استقلال و هواداران باوفایش نیست. در کسب این نتایج همه مقصرند و درست نیست که فقط بازیکن یا مدیرباشگاه یا مربی به تنهایی بعنوان عامل باخت معرفی شوند. حضور ۶ ، ۷ بازیکن در اردوهای تیم ملی ، جدایی بازیکنان در ابتدای فصل و مصدومیت های پیاپی باعث شده که هنوز به هماهنگی لازم نرسیم. بعد از کسب نتایج ضعیف در چند بازی گذشته فکر می کنم لغو دیدار با پدیده فرصت خوبی برای تمرین و تلاش بیشتر باشد تا به هماهنگی بهتر برسیم و نتایج ضعیف خودمان را جبران کنیم . باید از این فرصتها به خوبی استفاده کنیم تا دل همه هواداران را شاد کنیم.»

حالا که تعطیلات لیگ به اتمام رسیده و استقلالی ها دو بازی گذشته شان را با برد و کسب شش امتیاز به اتمام رسانده اند، حرف های رحمتی نیز ثابت شد. او کاپیتان استقلال است و بهتر از هر کس دیگری می تواند شرایط تیمش را بسنجد ودر مورد آینده آبی ها نظر بدهد. حالا استقلالی ها با روحیه ای بسیار خوب، پس از انجام دو بازی تهاجمی برابر استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان، کارشان در لیگ را دنبال می کنند و در انتظار از دست دادن امتیاز توسط سایر باشگاه ها می مانند تا به صدرجدول برسند.

عکس| ادعای کاپیتان در مورد استقلال کاملا درست بود!