به گزارش اکونا پرس،

جشن اختتامیه مسابقات فوتبال و فوتسال باشگاه ها و محلات شمال شرق تهران، یکشنبه ۴ آذر در ورزشگاه هنگام (آبفا) برگزار شد. در این مراسم که حدود ۲۰۰۰ ورزشکار و خانواده هایشان حضور داشتند از تیم های قهرمان، نایب قهرمان، اخلاق، فوتسال بانوان ، مدیران عامل باشگاه ها، داوران، پزشکان مسابقات، استعدادیاب های فوتبال و فوتسال و عوامل اجرایی و دست اندرکاران مسابقات گوناگون شمال شرق تهران تقدیر به عمل آمد.

این مراسم با حضور علیرضا محجوب نماینده تهران، دکتر اسفندیار اختیاری نماینده ایرانیان زرتشتی، دکتر ملاجعفری معاونت ورزشی سازمان ورزش، حسین شمس سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران، زرگر معاونت توسعه قهرمانی، موسی زاده معاونت ورزش و جوانان شمالشرق، زرنگار رئیس ورزش و جوانان شمالشرق تهران، خانم هاشمی نایب رییس بانوان هیات فوتبال استان تهران، تهرانی رئیس هیات مدیره جمعیت حامیان هواداران فوتبال و محمد حامدی رئیس هیات فوتبال شمالشرق برگزار شد.

در این دوره از مسابقات، تیمهای مختلف باشگاه مقاومت با حضور در 4 فینال و کسب دو قهرمانی و دو نایب قهرمانی، عنوان فعال ترین باشگاه شمال شرق تهران را از آن خود کردند. همچنین مربیان این آکادمی به عنوان استعدادیابان برتر شمال شرق انتخاب شدند.

در آغاز این مراسم بازیکنان در حضور والدین و تماشاگران رژه رفته و در ادامه از باشگاه های برتر شمالشرق تهران تجلیل شد که به نمایندگی از باشگاه مقاومت جناب آقای تاجر مورد تشویق و تجلیل قرارگرفت.

در تقدیر از باشگاه مقاومت در رده سنی 12 سال (تیم قهرمان) آقای معصومی به همراه کاپیتان حیدری، در رده سنی 13 سال (تیم قهرمان) آقای ماشین چیا به همراه کاپیتان شیرین زاده، در رده سنی نونهالان دسته یک (نایب قهرمان)، آقای دیهیم جو به همراه کاپیتان کرمی و در رده سنی نونهالان لیگ برتر (نایب قهرمان)، آقای فرج زاده به همراه کاپیتان صالحی به روی سن رفتند و جام های هر رده سنی را دریافت کردند.

در پایان، گفتنی است، به نمایندگی از کادر فنی باشگاه مقاومت جناب آقای تاجر به عنوان یکی از استعدادیابان فعال و برتر حوزه معرفی شدند و لوح خود را دریافت کردند.

photo_2018-11-27_19-09-45

 

10

 

3

 

2

 

3

 

5