به گزارش اکونا پرس،

مسعود شجاعی، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران پیش از عزیمت تیم ملی به قطر، اظهار کرد: ما به قطر می‌رویم تا تمریناتمان را شروع کنیم. این آخرین اردوی ما قبل از جام ملت‌هاست. هر کاری که بود باید تا الان انجام می‌دادیم. در این روزهای پایانی فقط باید از لحاظ ذهنی آماده شویم تا بتوانیم این تورنمنت سخت را پشت سر بگذاریم.

او در مورد نبودن مسئولان در آخرین حضور تیم ملی در ایران هم بیان کرد: حرفی برای گفتن نیست. فکر می‌کنم این اولین بار است که این اتفاق می‌افتد. هر چه ما حرف می‌زنیم به کسی بر نمی‌خورد. واقعا از این زشت‌تر نمی‌شود. ما به خاطر مردم و این که تیم ملی کشورشان را دوست دارند تلاش می‌کنیم. ما می‌خواهیم نتیجه بگیریم تا جواب بی احترامی که به ما شد را این گونه بدهیم. حرف زدن ما دیگر لوث شده است.

شجاعی همچنین گفت: این تیم آن قدر پتانسیل دارد که فکر می‌کنم همه چیز آماده است تا نتیجه بگیریم. فقط کم لطفی مسئولان است که دیگر توجهی به آن نداریم چون وقتی نداریم در موردش صحبت کنیم. باید تمرکزمان را فقط روی بازی‌ها بگذاریم. مطمئنم که اتفاق خوبی برای ما می‌افتد. کار ما سخت است و انگیزه بازیکنان به خاطر انجام دادن یک کار مهم بیشتر می‌شود. به این قضیه امیدوارم. از مسئولان نا امید هستیم. امید ما فقط به مردم و در مرحله دوم به پیشکسوتان و بازیکنان قدیمی تیم ملی است، که امیدوارم آنها با هر نظری که دارند و با همه اختلاف نظرات، به خاطر تیم ملی در کنار تیم ملی باشند و ما را حمایت کنند.