به گزارش اکونا پرس،

مربیان فوتبال اعتقاد دارند که گرچه تفاوت مساوی و باخت تنها یک امتیاز است ولی اثرات سؤ آن با هم قابل قیاس نیست و از این رو حفظ روند شکست‌ناپذیری برای یک تیم بسیار مهم است و تیمهایی که توانستند از ابتدای فصل در این مسیر قرار گیرند اکثراً فصل موفقی را پشت سر گذاشته‌اند.پرسپولیس لیگ هفتم با ۱۶ بازی بدون شکست بهترین آمار را در تاریخ لیگ برتر دارد. پس از پرسپولیس لیگ هفتم، پرسپولیس و سپاهان که  باانجام 15بازی وکسب 31امتیازوبخاطر تفاضل گل دررده اول وسوم بدون شکست پیش میروند،در صورت حفظ روند شکست ناپذیری‌شان،صاحب بهترین رکورد در تاریخ لیگ برتر خواهند شد و این فرصت را خواهند داشت که رکورد تاریخ این مسابقات را بشکنند. به همین بهانه تیمهایی که در ۱۷ دوره قبلی بهترین شروع را از نظر شکست ناپذیری داشتند مرور شده‌اند.

پرسپولیس لیگ هفتم: ۱۶ بازی

پرسپولیس در لیگ هفتم با افشین قطبی آغاز فوق‌العاده‌ای داشت و در ۴ بازی نخست به پیروزی رسید و در ادامه لیگ ۱۶ بازی شکست ناپذیر باقی ماند تا اینکه در هفته هفدهم در اصفهان ۲ بریک از سپاهان شکست خورد.این بازی اتفاقات حاشیه‌ای زیادی داشت که نهایتا منجر به کسر ۳ امتیاز از سپاهان شد.پرسپولیس در پایان این فصل به قهرمانی رسید.

پرسپولیس و تراکتورسازی لیگ شانزدهم: ۱۳ بازی

پرسپولیس و تراکتورسازی در لیگ شانزدهم در نیم فصل اول رقابت نزدیک و تنگاتنگی داشتند.این دو تیم در ۱۳ هفته ابتدایی شکستی نداشتند تا اینکه در هفته چهاردهم هر دو تیم برای نخستین بار در این هفته طعم باخت را چشیدند.پرسپولیس در این هفته با یک گل از ذوب‌آهن شکست خورد و تراکتورسازی در خانه ۲ بر یک مغلوب سپاهان شد.در پایان این فصل پرسپولیس قهرمان لیگ شد ولی تراکتورسازی در ادامه فصل دچار افت شد و به مقام سوم قناعت کرد.

پارس جنوبی جم لیگ هفدهم: ۱۱ بازی

پارس جنوبی در لیگ هفدهم برای اولین بار حضور در لیگ برتر را تجربه کرد و شروع استثنایی در این مسابقات داشت و حتی در صدر جدول قرار گرفت.این تیم تا هفته یازدهم شکستی نداشت تا اینکه در هفته دوازدهم مغلوب فولاد خوزستان شد.پارس جنوبی بعد از این بازی، روند سابق را ادامه نداد و نهایتا در انتهای به رتبه پنجم رسید.هرچند رده پنجم رتبه چندان درخشانی نیست ولی برای تیمی در نخستین حضور در لیگ برتر کارنامه موفقیت‌آمیزی محسوب می‌شود.