به گزارش اکونا پرس،

مسعود تابش در گفت‌وگو با تسنیم ، ادعای باشگاه تراکتورسازی درباره غیرقانونی بودن قرارداد سپاهان با محمد مسلمی‌پور را رد کرد و اظهار داشت: مسلمی‌پور زمانی با ما قرارداد امضا کرد که قرارداد قبلی‌اش با باشگاه تراکتورسازی به پایان رسیده بود.
وی افزود: مسلمی‌پور را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت گرفته‌ایم و قبل از قرارداد بستن تحقیق کردیم و این بازیکن با هیچ باشگاهی قرارداد نداشت.
مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به ادعای باشگاه تراکتورسازی مبنی بر پیگیری قانونی پیوستن مسلمی‌پور به سپاهان، گفت: اگر بازیکنی به صورت غیرقانونی و بدون مجوز با باشگاه سپاهان قرارداد امضا کند، در صورت اطلاع یافتن از این موضوع، قطعاً قراردادش را فسخ می‌کنیم. درباره مسلمی‌پور نیز اگر باشگاه تراکتورسازی مستندات قابل قبول و قانونی را ارائه دهد، قرارداد این بازیکن را فسخ می‌کنیم.
تابش درباره مشکل به وجود آمده بین سعید آقایی و باشگاه ماشین‌سازی(گسترش فولاد سابق)، خاطرنشان کرد: چک داده شده از جانب سعید آقایی به باشگاه ماشین‌سازی، بابت بدهی شخصی ایشان است، اما در یکی دو روز گذشته مذاکراتی را با باشگاه ماشین‌سازی در این مورد انجام داده‌ایم و امیدواریم که این مشکل به نحو مطلوبی رفع شود و هیچ‌‌کدام از طرفین، متضرر نشوند.
وی در پایان در پاسخ به سوال مطرح شده در مورد بیانیه باشگاه پرسپولیس گفت: در این مورد حرفی ندارم. همه آن بازی را دیدند و قضاوت کردند. نیازی به نبش قبر گذشته نیست.