در همین رابطه امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال نظراتش را در این باره در گفتگو با ایلنا گفته است که به شرح زیر است:

شرایط استقلال در تعطیلات نیم‌فصل به چه صورت است؟

به زودی تمرینات را آغاز خواهیم کرد. در تلاش هستیم که یک اردوی چند روزه را در کشور قطر برگزار کنیم. به دنبال تهیه بلیت و ویزا هستیم تا بازیکنان به این اردو بروند. اعضای کادر فنی برنامه نیم‌فصل را به ما ارایه کرده‌اند و تلاش می‌کنیم به بهترین شکل ممکن تیم را آماده نیم‌فصل دوم کنیم.

چه زمانی به بازیکنان پول پرداخت خواهید کرد؟

تلاش می‌کنیم قبل از شروع تمرینات مقداری پول به بازیکنان پرداخت کنیم.

بعد از مصاحبه‌ای که روز گذشته انجام دادید، شایعه شد که جباروف به یک تیم ازبکستانی پیوسته است.

ما طلب این بازیکن را که مبلغ نسبتا زیادی هم بود با کمک اسپانسر پرداخت کردیم. منتظر وی هستیم تا مقدمات حضورش را در تمرینات مهیا سازیم. البته باز هم می‌گویم جباروف باید ابتدا تست پزشکی دهد و در صورت قبولی در تست، جذب استقلال خواهد شد.

این روزها صحبت از حضور مهاجمان خارجی فراوانی در استقلال است. آیا تاکنون با بازیکن خارجی هم صحبت کرده‌اید؟

با چند مهاجم طراز اول طبق لیستی که آقای شفر به ما ارایه کرد در حال مذاکره هستیم. امیدوارم بتوانیم هرچه زودتر مقدمات این انتقال را فراهم کنیم تا تیم با کلیه نفرات جدید عازم اردو شود.

در 2 روز اخیر در جلسات خصوصی‌سازی حضور پیدا می‌کنید.

آقای خطیر به نمایندگی از باشگاه استقلال در این جلسات شرکت می‌کند و بهتر است دراین‌باره از ایشان سوال بپرسید همچنین می‌توانید توضیحات تکمیلی را از سازمان خصوصی‌سازی بپرسید. البته آقای افتخاری توضیحات کاملی را در این خصوص اعلام کرده است.

البته آقای افتخاری روز گذشته کنایه‌ای هم در صحبت‌هایش به شما درخصوص جذب گرو و نیومایر زده است.

دست آقای افتخاری درد نکند و واقعا از ایشان ممنون هستم. بالاخره ایشان نظرشان این بوده که چنین حرف‌هایی را عنوان کنند و پاسخی برای حرف‌های وی ندارم.

فکر می‌کنید با جذب چند بازیکن جدید تیم‌تان برای مسابقات نیم‌فصل دوم تکمیل خواهد شد؟

هر تعداد بازیکنی را که شفر بخواهد جذب خواهیم کرد و مطمئن باشید با توجه به این‌که در لیگ قهرمانان آسیا هم باید حضور پیدا کنیم، تمام تلاش‌مان این است که بهترین نفرات را جذب کنیم. در این بین از هواداران هم می‌خواهیم زیاد به شایعات و گمانه‌زنی‌ها توجه نکنند و بگذارند در سکوت رسانه‌ای کارمان را انجام دهیم.