به گزارش اکونا پرس،

وب سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت: قدوس هافبک تیم ملی ایران پس از اینکه تیم کشورش به سلامت تنش و استرس ناشی از بازی نخست در جام ملت های 2019 آسیا را پشت سر گذاشت و با 5 گل یمن تازه وارد را در هم کوبید، از اشتیاق خود و هم تیمی هایش برای سرشاخ شدن با ویتنام در دومین باز مرحله گروهی خبر داد.
قهرمان سه دوره جام ملت های آسیا، نبرد خود در این دوره را با شور خاصی آغاز و یمن را با نتیجه 5 بر صفر منهدم کرد؛ این در حالی است که قدوس در این مصاحبه اذعان داشت که تیمش با اندکی اضطراب پا به میدان مبارزه با یمن گذاشته است.
بازیکن باشگاه آمیان فرانسه در این باره اظهار داشت: بازی نخست یک تورنمنت همواره کار سخت، پراسترس و اضطراب آوری است. بنابراین شما تمام تلاشتان را می کنید، اما گاهی اوقات اوضاع کمی پیچیده می شود که ما با به ثمر رساندن 5 گل، نتیجه خوبی گرفتیم.
وی ادامه داد: این بازی بسیار حائز اهمیت بود و حالا اعتماد به نفس زیادی در مجموعه تیم جریان دارد.
با این حال، به گفته قدوس با وجود کسب بهترین نتیجه در دور اول بازی ها، هنوز برای فکر کردن به جام زود است.
هافبک تیم آمیان تاکید کرد: در حال حاضر به این موضوع فکر نمی کنیم، چرا که راه زیادی تا انتهای تورنمنت مانده و بازی های سختی در انتظار ما است. تنها در انتظار بازی بعدی هستیم و این یعنی تنها فکر ما ویتنام است.
وی افزود: در واقع موضوع حائز اهمیت فکر کردن به بازی پیش رو و است. صادقانه بگویم من تا اینجای کار بازی تیم های دیگر را تماشا نکرده و تنها روی بازی بعدی خودمان تمرکز کرده ام، بنابراین هیچ آگاهی در مورد سطح تورنمنت ندارم.
قدوس که در بازی مقابل یمن به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شد و یکی از پنج گل تیمش را به ثمر رساند، تصریح کرد: سرمربی و تیم فنی وی، ویتنام را تجزیه و تحلیل کرده و ما بازی های آنها را تماشا کرده ایم. ویتنام تیم خوبی است و برای آنها احترام قائلیم، با این حال تنها روی بازی خودمان تمرکز کرده و زیاد به رقیبان فکر نمی کنیم.
با این وجود، ایرانی ها به اندازه ای از ویتنام اطلاعات دارند که بدانند قهرمان جام سوزوکی (AFF) با دستی پر در ورزشگاه آل نهیان ابوظبی حاضر می شود.
تیم ملی ایران در دومین بازی خود در گروه (D) هفدهمین دوره جام ملت های آسیا، فردا (شنبه) از ساعت 14:30 به وقت تهران به مصاف تیم جنوب شرقی آسیا یعنی ویتنام می رود و در ادامه نیز چهارشنبه هفته پیش رو از ساعت 19:30 در برابر حریف سنتی خود یعنی عراق صف آرایی خواهد کرد.