سایت فاکس اسپورت آسیا نوشت:"جستجو برای نام "سرمربی تیم ملی تایلند" در گوگل یک نام غیر منتظره را به ارمغان می آورد: آرسن ونگر، سرمربی افسانه‌ای آرسنال." یک جستجو ساده برای آگاهی از نام سرمربی تیم ملی تایلند پیش بینی می‌شود که سریلاک یودیاتای یا میلوان رایواک را نشان بدهد اما اینطور نیست.

با این حال آرسن ونگر، برنده سه دوره مسابقات لیگ برتر انگلیس نامی است که گوگل به شما نشان می‌دهد  ونکته عجیب‌تر قید شدن مدت قرارداد او با تیم ملی تایلند است! 2 سال مدت زمانی است که به عنوان همکاری سرمربی فرانسوی با فدراسیون تایلند مشخص شده است.

 

لازم به ذکر است که صفحه نمایه ویکی‌پدیا به نظر نمی‌رسد که چنین پیشرفت یا جزئیات را منعکس کند. ونگر 69 ساله که در تابستان آرسنال را ترک کرده اعلام کرده بود تصمیم ندارد در عرصه باشگاهی به فعالیتش ادامه بدهد و به همین ترتیب با تیم‌های ملی زیادی در ارتباط بود.

تیم ملی فوتبال تایلند در حال حاضر یک بازی سخت و هیجان انگیز را برای صعود از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا پیش رو دارد پس از آنکه در اولین دیدار با هدایت رایکواک با نتیجه 4 بر یک مقابل هند شکست خورد و با نتیجه یک بر صفر برابر بحرین با یودیاتای به برتری رسید.