به گزارش اکونا پرس،

محمدی درخصوص شرایط تیم ملی در جام ملت‌های آسیا، تیم سابقش استقلال و همچنین پیش‌بینی‌اش از تیم‌های فینالیست جام ملت‌های آسیا گفتگویی با خبرگزاری ایلنا داشته است:

چند روزی است که در کلاس‌های مربیگری شرکت می‌کنید.

برای حضور در کلاس‌های مربیگری A به تهران سفر کرده‌ام تا بتوانم در این کلاس شرکت کنم. این آخرین کلاس مربیگری است. نکته جالب برایم این است که خیلی از دوستانم را توانستم بعد از مدت‌ها در این کلاس ببینم.

سطح کلاس‌ها نسبت به گذشته چه فرقی کرده است؟

باید بگویم سطح کلاس‌ها با حضور مربیان طراز اول بهتر شده است. باید از کمیته آموزش و شخص میرشاد ماجدی تشکر کنم که چنین مربیانی را برای تدریس در این کلاس‌ها دعوت می‌کنند. ما الان نزدیک به دو هفته است که در کلاس‌ها حضور پیدا می‌کنیم حتی شب‌ها بعد از پایان کلاس‌ها باید بازی‌های جام ملت‌ها را نیز آنالیز کنیم. کلاس‌های تئوری و عملی داریم و شاید باور نکنید گرفتن مدرک خیلی سخت شده است.

درخصوص جام ملت‌ها صحبت کردید. بازی‌ها را پیگیری می‌کنید؟

به خاطر آنالیز همین بازی‌ها باید همه را تماشا کنیم. باید بگویم سطح مسابقات هنوز آن‌قدر پیشرفت نکرده است زیرا که سطح تیم‌هایی که در مرحله مقدماتی حضور دارند، بسیار ضعیف است و مسابقات از مرحله دوم تازه به سطح خوبی خواهد رسید.

بازی‌های ایران را پیگیری می‌کنید؟

دو بازی ایران را تماشا کردم. ایران تیمی بسیار منظم و هماهنگی است. بازیکنان بسیار خوبی هم در ترکیب ایران حضور دارد. نکته‌ قابل ذکر این است که در ترکیب تیم ملی بازیکنان جوان بسیار خوبی حضور دارند البته جوان‌هایی که همگی تجربه دارند و همین نکته باعث شده که کی‌روش خیالش از این بابت که بتواند در هر بازی سیستم مورد نظرش را اجرا کند، راحت است و ما در دو بازی سیستم‌ها و ترکیب‌های متفاوتی را اجرا کردیم.

امروز باید به مصاف عراق برویم. به نوعی این بازی انتقامی است.

در فوتبال چیزی به نام انتقام نداریم. فوتبال بازی است که همه آن را نگاه می‌کنند تا لذت ببرند. عراق تیم خوبی است آنها در دو بازی اول خود، عملکرد بدی نداشتند اما آن تیم همیشگی نیستند و ایران اگر بتواند از موقعیت‌های به دست آمده نهایت استفاده را بکند، می‌تواند سه امتیاز را کسب کند. پیروزی در این بازی برای ما خیلی حائز اهمیت است چون باعث می‌شود هم صدرنشین بشویم و هم کارمان در مرحله بعدی راحت‌تر باشد.

چه تیم‌هایی را در حد قهرمانی می‌دانید؟

تا مرحله یک چهارم نهایی مشخص نمی‌شود کدام تیم‌ها مدعی قهرمانی هستند زیرا تا آن مرحله هنوز تیم‌هایی که قوی نیستند، حضور دارند اما کره، ژاپن و عربستان به همراه ایران تیم‌هایی هستند که می‌توان روی آنها برای قهرمانی حساب کرد.

تیم ملی هنوز در این مسابقات گلی دریافت نکرده است.

من فکر می‌کنم در تیم ملی هماهنگی خوبی بین دروازه‌بان و خط دفاع به وجود آمده است و همین باعث شده تا تیم ملی در دو بازی گذشته خود کلین‌شیت کند. البته بیرانوند هم از تجربه خوبی برخوردار شده است و همین یک نقطه قوت برای تیم ملی است.

از شرایط استقلال خبر دارید؟

نیم‌فصل اول در چند بازی پایانی توانستند عملکرد خوبی داشته باشند. اگر بتوانند در تعطیلات نیم‌فصل بازیکنان مورد نیاز را جذب کنند، در نیم‌فصل دوم در حد مدعی قهرمانی ظاهر خواهند شد. شفر کارش را خوب بلد است و مطمئن باشید نتایج استقلال در نیم‌فصل دوم همه را متعجب خواهد کرد.