به گزارش اکونا پرس،

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: بازی خوبی را از تیم ملی فوتبال ایران شاهد بودیم بطوریکه در اکثر دقایق کنترل بازی را در اختیار داشتیم و از همه مهمتر با تدبیر و هوشمندی مقابل عمان بازی کردیم و توانستیم برد خوبی را بدست آوریم .

فرشاد پیوس ادامه داد: تیم ملی عمان هر چند در حد و اندازه هخای فوتبال ما نیست اما حضورش در این مرحله برای ما قابل احترام بود و خوشبختانه تیم ملی هم عمان را دست کم نگرفت و با هوشمندی و تدبیر مقابل انها به میدان رفتیم و انتظار این است که تیم ملی همچنان با اقتدار ادامه دهد و این روحیه بالا و انسجام تیمی که واقعا قابل تحسین است تا فتح جام استمرار یابد .

آقای گل اسبق فوتبال ایران تاکید کرد: تیم ملی فوتبال ایران برتری خود در قاره کهن را در جام جهانی و در این رویداد به اثبات رساند اما هنوز کار تیم ما تمام نشده و این بردها و بازی های خوب و هوشمندانه امیدواری ها را برای کسب جام قهرمانی بیشر کرده است .

فرشاد پیوس خوشحالی مردم را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: موفقیت های تیم ملی فوتبال ایران اثر مستقیمی در شور و نشاط مردم دارد و چه چیزی بالاتر از این مهم که هر برد و موفقیت های خوب می تواند دل این مرذدم را شاد کند بنابراین کار تیم ملی فوتبال ایران ارزشمند است و امیدوارم با فتح جام شادی مردم تکمیل شود.