به گزارش اکونا پرس،

مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره علت غیبت جلال علی محمدی در اردوی ترکیه اظهار کرد: جلال علی محمدی اصرار به جدایی از تیم ما دارد به همین علت او همراه با تیم به اردوی ترکیه نرفت تا وضعیتش مشخص شود.

او ادامه داد: علی محمدی تمایل دارد که از سپاهان برود و قلعه نویی هم نمی تواند مانع جدایی این بازیکن شود. به هر حال قرار شد مذاکراتی با علی محمدی داشته باشیم تا تکلیفش را هر چه سریعتر مشخص کنیم.

علی محمدی برای پیوستن به باشگاه صنعت نفت آبادان تمایل ندارد 

تابش بیان کرد: باشگاه صنعت نفت آبادان درخواست جذب علی محمدی را ارائه کرده است اما این بازیکن تمایل ندارد تا به این تیم برود. همچنین ما پیشنهاد معاوضه علی محمدی را با دشتی بازیکن سایپا را دادیم که مورد موافقت باشگاه سایپا قرار نگرفت.

مدیرعامل سپاهان درباره احتمال پیوستن مسلمان به این تیم گفت: ما قصد داریم که یک هافبک جذب کنیم اما به صلاح نیست تا نام بازیکن مدنظرمان را رسانه ای کنیم و تا آخر هفته در این باره اطلاع رسانی می کنیم.

مقاوم سازی طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان به پایان رسید 

او درباره وضعیت ورزشگاه نقش جهان تصریح کرد: مقاوم سازی طبقه دوم این ورزشگاه به پایان رسیده است و حتی یکی از چادرها هم مستقر کردند. متاسفانه یکی از رسانه ها از قول من نوشته است که سلطان حسینی مدیر کل ورزش و جوانان اصفهان باید پاسخگوی وضعیت ورزشگاه نقش جهان باشد اما من چنین حرفی را نزدم و فقط گفتم این ورزشگاه هنوز تحویل باشگاه سپاهان نشده  و در اختیار مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان و  شرکت تجهیز و توسعه است.

تابش در ادامه بیان کرد: سلطان حسینی علاوه بر اینکه مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهانی است، سمت نایب رئیسی فولاد مبارکه اصفهان هم برعهده دارد. او پیگیر مسائل حقوقی ورزشگاه نقش جهان است تا هر چه سریعتر مشکلات برطرف شود و این استادیوم تحویل باشگاه سپاهان شود.

۲ بازیکن خارجی به کمیته اخلاق می روند 

مدیرعامل سپاهان درباره وضعیت شکایت ۲ بازیکن خارجی این تیم از فغانی اظهار کرد: کمیته اخلاق خواستار توضیحات ۲ بازیکن خارجی ما شده است  و طبق برنامه این ۲ بازیکن بعد از بازگشت به ایران در کمیته اخلاق حاضر می شوند تا در این باره پاسخگو باشند.

او در پایان خاطر نشان کرد: تیم ما در اردوی ترکیه شرایط خوبی دارد و ۲ بازی تدارکاتی هم در روزهای آینده انجام می دهد تا برای نیم فصل دوم به آمادگی کامل برسد.