به گزارش اکونا پرس،

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دکتر میرشاد ماجدی، رئیس کمیته آموزش درباره برگزاری مسابقات جام ملتهای فوتبال آسیا گفت: تمام بازی ها را نظاره کردم. برخی تیم ها در این دوره از بازیها بسیار پرقدرت ظاهر شده و برخی در حد خودشان بازی قابل قبولی را ارائه کردند. در این میان عملکرد تیمی چون ایران نسبت به تیم های دیگر بسیار متفاوت بود.تاکتیک تیمی، همبستگی تیمی باعث شده تا ایران یک سر و گردن از تمام تیم های حاضر در این دوره از مسابقات بالاتر باشد.

وی ادامه داد: با بررسی و تماشای بازی ایران مقابل حریفان متوجه می شوید که از دقیقه یک، حمله در دستور کاری بازیکنان است و بازی هجومی را از خود به نمایش می گذارند. من شک ندارم که قهرمان خواهیم بود.

وی در دامه افزود: در سال 2007 تیم های آسیایی 4 گروه بودند. من مسئول بررسی گروه استرالیا، قطر و تایلند بودم. در آن دوره همه فکر می کردند استرالیا، ژاپن و کره جنوبی قهرمان خواهند شد. اما در یک دیدار که بین تیم های عراق و استرالیا و در استادیوم راجامانگالا انجام شد عراق سه گل به استرالیا زد و همانجا اعلام کردم که این تیم روحیه قهرمانی و طی کردن پله های ترقی را دارد. در واقع یک تیم هایی مشخص هستند که منسجم بوده و روح قهرمانی دارند.

دکتر ماجدی ادامه داد: ایران نیز همین شرایط را در این تورنمنت دارد و انشالله قهرمان خواهیم شد

اگر امسال قهرمان نشویم مشخص نیست چه اتفاقی می افتد. بازی ایران و ژاپن یک فوتبال با دیسپلین، با نظم و دقت است.ژاپن فوتبالی را به نمایش می گذارد که در آن عجله نخواهید دید و تا دقیقه 90 برای خودش برنامه دار و در مقابل فوتبال ایران را به طور  جسورانه و شجاعانه شاهد خواهید بود و از دقیقه یک حمله را در دستور کاری تیم کشورمان می بینید. من معتقدم تمام تیمها از لحاظ روحی و روانی یک بر صفر از ایران عقب هستند.

کارشناس فوتبال در پایان گفت: در بازی با ژاپن نیز یکی از بهترین بازیها را خواهیم دید. ما به فینال راه می بایم و در فینال نیز بهترین عملکرد را خواهیم داشت.مگر اینکه روزمان نباشد و یا اتفاق غیر مترقبه ای رخ دهد.