به گزارش اکونا پرس،

رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: اردوی بسیار خوبی را در جزیره کیش داشتیم، برای بالا بردن سطح کیفی و بحث هوازی در بازیکنان با نظر کادرفنی به جزیره کیش سفر کردیم و در آنجا ۲ بازی بسیار خوبی را هم پشت سر گذاشتیم. بازی با فولاد خوزستان و پارس جنوبی جم باعث شد تا در شرایط بازی قرار بگیریم و به اندوخته‌های تیم مان پیش از شروع لیگ پی ببریم، اما در این اردو شرایط نه چندان خوب زمین‌های ورزشگاه‌های محل اردوی ما در کیش کمی مشکل ساز بود و البته این امر در تمام نقاط کشور ممکن است بوجود بیاید و زمین در برخی مواقع نامناسب باشد.

او در ادامه درباره جذب گادوین منشا گفت: ما در خط آتش مان نیاز به جذب بازیکن داریم البته که این بازیکن مهاجم ایرانی است و ما صحبتی با گادوین انجام نداده ایم و اگر هم این کار صورت بگیرد باید شرایط ۲ طرف مطرح شود تا تصمیم گیری شود، اما اینکه گفته می‌شود این بازیکن مد نظر ما است این طور نسیت و نتیجه گیری این موضوع منوط به روز‌های باقی مانده فصل نقل انتقالات است.

الیاسی در مورد انتخاب مدیرعامل جدید این باشگاه گفت: مدیرعامل باشگاه انتخاب شده است و برای انجام امور اداری باید چند روزی هم منتظر بمانیم تا قطعی که شد این فرد را به طور رسمی اعلام کنیم. این موضوع به روز‌های آینده موکول شده تا در اسرع وقت این بحث را رسانه‌ای کنیم.

او ادامه داد: درباره وضعیت لی اروین باید بگویم که بعد از گذشت این همه زمان باز هم با جمع بندی که صورت گرفت، مقرر شد تا به او  دوباره زمان دهیم تا این موضوع با مسالمت آمیز حل شود تا هم ما از اروین برای تقویت تیم مان بهره ببریم و هم او در کنار تیم خوب تراکتور به فوتبال حرفه‌ای ادامه دهد.

الیاسی در پایان در مورد جذب مهاجم خارجی گفت: این موضوع را تکذیب می‌کنم و بحث جذب بازیکن خارجی در تیم ما مطرح نسیت.