به گزارش اکونا پرس،

بیژن طاهری در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال ،درباره آخرین شرایط آبی پوشان گفت: شرایط خوبی در شروع لیگ داریم. در اردوی آنتالیا تمرینات خوبی داشتیم و بازیکنان با جان و دل تمرین کردند و بهره برداری خوبی از این اردو داشتیم. دو بازی دوستانه برگزار کردیم و میتوان گفت که این اردو برای استقلال خیلی مفید بود.

وی ادامه داد: تمرینات خود را در تهران منظم پیگیری می کنیم و یک دیدار هم برگزار کردیم. نگران سرما خوردگی بعضی بازیکنان هستیم که امیدوارم هر چه سریعتر آماده شوند.

طاهری در ادامه درباره مصدومیت برخی از بازیکنان بیان کرد: از نظر مصدومیت بد شانسی گریبان ما را گرفته است. مرتضی آقاخان شرایط بسیار عالی داشت و هیچکس نزدیک او نبود اما ناگهان دچار مصدومیت شد. بابت این موضوع البته نگرانی نداریم و بازیکنان جانشین خوبی در تیم هستند. البته این مصدومیت ها طبیعت فوتبال است و با طولانی شدن تعطیلات، این اتفاقات رخ می دهد.

مربی استقلال در ادامه درباره اضافه شدن محسن کریمی و داریوش شجاعیان گفت: بهترین اتفاق برای استقلال، بازگشت محسن کریمی و داریوش شجاعیان بود. هر دو بسیار آماده و سر حال هستند. از روز اول می توانند برای ما 90 دقیقه بازی کنند و شرایط بسیار خوبی دارند.

استقلال در شرایطی برابر پیکان قرار می گیرد که این تیم به تازگی در کادرفنی خود تغییراتی داشته است. طاهری درباره این موضوع می گوید: تفکرات آقای فرکی را می شناسیم. ما هنوز بازی از این تیم ندیدیم و این موضوع کار ما را سخت می کند. با گذشت دقایق ابتدایی مسابقه، باید به جمع بندی برسیم. البته همه بازی های نیم فصل دوم برای تمامی تیم های حاضر در لیگ برتر سخت است.