به گزارش اکونا پرس،

حنیف عمران‌زاده مدافع سابق تیم فوتبال استقلال برای تماشای بازی تیم سابقش مقابل نساجی به ورزشگاه کارگران رفته بود. او که این روزها مشغول حضور در کلاس‌های مربیگری است معتقد است آبی‌پوشان در نیم‌فصل دوم مدعی قهرمانی بوده و هواداران را خوشحال خواهند کرد.

در بازی دوستانه استقلال حضور پیدا کردی.

به دعوت دوستانم و همبازیان سابقم برای تماشای بازی استقلال به ورزشگاه کارگران رفتم و خیلی وقت بود که دلم می‌خواست برای تماشای تمرین و حتی بازی پیش همبازیانم بروم. در این بازی فرصتی شد تا تجدید خاطره‌ای با استقلال داشته باشم. البته علی نیکبخت هم خیلی به من گفت که با هم برویم شاید یکی از دلایلش هم علیرضا بود.

خیلی هم در کنار زمین استرس داشتی؟

بازی خیلی هیجان داشت. دو تیم خیلی درگیرانه و فیزیکی با هم بازی می‌کردند و هر لحظه ممکن بود گلی رد و بدل شود. همانند یک بازی رسمی استرس داشتم و همانطور هم که دیدید تا دقیقه 90 استقلال پیش بود اما نساجی آنقدر حمله کرد تا به گل رسید.

فضای استقلال از زمان رفتنت چقدر تغییر کرده است؟

تغییر آنچنانی نکرده است فقط بازیکنان عوض شدند. البته من آینده این تیم را خیلی روشن می‌بینم زیرا در همین بازی نشان داد چقدر نسبت به نیم فصل اول تغییر کرده است و من مطمئن هستم استقلال در نیم فصل دوم یکی از مدعیان قهرمانی خواهد بود.

خوش و بش گرمی را با فرهاد مجیدی داشتید.

بله، از آمدنش به استقلال کلی کیف کردم. آقا فرهاد بازیکنی است که مردم خیلی او را دوست دارند و همین فرهاد در هر بازی مطمئن باشید نزدیک به 20 هزار نفر را با خودش به ورزشگاه می‌آورد. جوان‌های تیم باید از حضور فرهاد مجیدی در این تیم استفاده کرده و پیشرفت کنند.

خودت برای آینده‌ات چه برنامه‌ای داری؟

فعلا که منتظر هستم کلاس‌های مربیگری شروع شود تا در این کلاس‌ها ثبت‌نام کنم. خودم کار کردن با تیم‌های پایه را خیلی بیشتر از بزرگسالان دوست دارم. امیدوارم شرایطی فراهم شود تا هرچه زودتر بتوانم مدرک مربیگری‌ام را بگیرم. فکر می‌کنم چند وقت دیگر کلاس مدرک مربیگری C برگزار خواهد شد.

منبع: ایلنا