به گزارش اکونا پرس،

مصطفی قنبر‌پور در حاشیه  سمینار هم‌اندیشی مسئولان کمیته داوران با مربیان، سرپرست‌ها و کاپیتان‌ها تیم‌های لیگ برتر فوتبال, گفت: این مراسم‌ها برای هماهنگی بیشتر تیم‌ها با داوران بسیار خوب است و اگر هماهنگی‌های بیشتر انجام شود می‌توانیم تنش‌ها را کم کنیم تا تیم‌ها با آگاهی بیشتر نسبت به داوری بازی‌های سالم و خارج از تنشی را انجام دهند.

وی راجع به وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس, تصریح کرد: با توجه به اردوی بسیار خوبی که در قطر داشتیم, تیم از لحاظ روحی و فیزیکی بسیار آماده است. تیم تمرینات بسیار خوبی زیر نظر برانکو داشته و به نوعی حس غالب بودن و برتری داشتن در بازیکنان به وجود آمده است.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص دیدار این تیم با پدیده در هفته نخست نیم فصل دوم لیگ برتر گفت: امیدوارم یک بازی خوب و جوانمردانه با پدیده داشته باشیم و اگر اتفاق غیر منتظره‌ای رخ ندهد, در این بازی شاهد پیروزی پرسپولیس خواهیم بود.

قنبر‌پور درباره سؤالی مبنی بر شایعه سرمربیگری برانکو در تیم ملی خاطرنشان کرد: همیشه صادقانه صحبت می‌کنم و نمی‌توانم درباره این موضوع حرف بزنم چون اصلاً اطلاعی ندارم اما با شناختی که از شخصیت برانکو دارم می‌دانم ایشان تعهدی به باشگاه و هواداران دارد و به آن پایبند خواهد بود. برانکو شخصیت بالایی دارد و به این راحتی پرسپولیس را رها نمی‌کند مگر اینکه تصمیمش به صلاح کشور و تیم ملی باشد.

وی درباره اینکه گفته می‌شود منشا قرار است به استقلال بپیوندد عنوان کرد: در این‌باره اطلاعی ندارم. منشا بازیکنی بوده که برای پرسپولیس زحمات زیادی کشیده است اما برانکو به هر ترتیب تشخیص داده که او دیگر در تیم حضور نداشته باشد. امیدوارم این بازیکن هرجا که می‌رود موفق باشد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اینکه آیا فکر می‌کند منشا در تیمی مثل استقلال موفق ظاهر شود, گفت: منشا در پرسپولیس هم موفق بوده و بازی‌های او در لیگ و آسیا را یادمان هست اما به هرحال تصمیم‌گیری درباره مسائل فنی با برانکو است و او تصمیم گرفت که منشا دیگر در پرسپولیس نباشد.