به گزارش اکونا پرس،

پاری ‌سن‌ ژرمن در آغاز هفته سی و دوم رقابت‌های لیگ فرانسه در ورزشگاه خانگی سن اتین به میدان رفت که این دیدار برنده نداشت و بازی در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تیم پاریسی تا آخرین دقایق بازی با یک گل از حریف خود عقب بود تا این که دبوشی، بازیکن سن اتین به اشتباه دروازه‌ خودی را باز کرد تا این دیدار با تساوی به پایان برسد.

اونای امری در نشست خبری بعد از  بازی به انتقاد از عملکرد شاگردانش در نیمه نخست پرداخت.

سرمربی پاری ‌سن‌ ژرمن گفت‌:  بدترین نیمه نخست خود در طول فصل را به نمایش گذاشتیم. فرصت‌های زیادی در این دیدار از دست دادیم. وقتی سن اتین با یک گل پیش افتاد چند موقعیت خوب گلزنی را روی دروازه‌ این تیم خلق کردیم اما متاسفانه از موقعیت خود به خوبی استفاده نکردیم.

او ادامه‌ داد: شرایط برای ما سخت شده بود. در همان نیمه نخست ۱۰ نفره شدیم و با یک گل از حریف خود عقب بودیم اما ایمان داشتیم که بازی را جبران می‌کنیم و در نهایت هم این گونه شد. به بازیکنانم افتخار می‌کنم.

امری در پایان سخنان خود گفت‌: بعد از بازی به بازیکنان گفتم که بدترین نیمه نخست فصل را پشت سر گذاشتند اما خوشبختانه در نهایت بازنده بازی نشدیم. باید برای نهایی کردن قهرمانی خود بجنگیم.

پاری ‌سن‌ ژرمن با ۸۴ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ فرانسه جای دارد و در حالی که تنها شش هفته تا پایان لیگ باقی مانده با ۱۷ امتیاز اختلاف و یک بازی بیشتر نسبت به موناکو، صدرنشین است و تا نهایی کردن قهرمانی خود تنها به یک پیروزی دیگر نیاز دارد.