به گزارش اکونا پرس،

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بازیکنان تیم فوتبال استقلال طی روز های اخیر به دلیل مشکل زمین تمرین نتوانستند آن طور که باید در زمین مناسب تمرین کنند و این مساله معضل بزرگی برای باشگاه بزرگی همچون استقلال محسوب می شود.

تیم فوتبال استقلال در حالی رقابت های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را در پیش رو دارد که این تیم هنوز نتوانسته زمین تمرین مشخصی داشته باشد و بازیکنان این روزها با حضور در زمین شماره ۲ مجموعه آزادی، مجموعه پژوهشگاه نفت و غدیر تمرینات خود را دنبال می کنند که ناهماهنگی ها در نبود زمین تمرین مناسب باعث شده تا صدای شفر نیز در بیاید.

با این وجود استقلالی ها در گذشته در مجموعه صنایع دفاع تمرینات خود را دنبال می کردند و به احتمال زیاد مدیران باشگاه با رایزنی دوباره بتوانند همین زمین تمرین را برای آبی پوشان اجاره کنند تا آنها از بلاتکلیفی در بیایند. زمین تمرین نفت تهرانسر هم یکی از گزینه هایی است که استقلالی ها برای اجاره آن تلاش می کنند. از طرفی برای باشگاه بزرگی همچون استقلال درست نیست که هر روز بازیکنانش به دنبال این باشند تا با خالی شدن یک زمین تمرین در یک نوبت زیر نظر مربیان به کار با توپ بپردازند.