به گزارش اکونا پرس،

در چارچوب هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های تراکتورسازیو استقلال تهران در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار حواشی زیادی داشت و با پیروزی یک بر صفر شاکردان جورج لینکز به پایان رسید.

اشکان دژاگه در دقیقه ۵۳ تک گل تیمش را به ثمر رساند و سپس به کنار جایگاه تماشاگران رفت و شادی گلش را با آن‌ها تقسیم کرد. پس از پایان بازی مدیران باشگاه استقلال به شدت به این موضوع واکنش نشان دادند و معتقد بودند که دژاگه باید کارت زرد دوم را می‌گرفت و از زمین بازی اخراج می‌شد و استناد آن‌ها اخراج دیگو کاستا، مهاجم اتلتیکو مادرید بود که به دلیل همین شادی گل کارت زرد گرفت و اخراج شد.

برای پیگیری این موضوع با نوید مظفری، کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفتگو کردیم او در این باره بیان کرد: اگر بازیکن از فنس بالا رود، کارت زرد می‌گیرد.

همچنین ابراهیم میرزابیگی نیز می‌گوید: وقتی یک بازیکن پس از گل حرکت تحریک آمیزی انجام بدهد، پیراهنش را در بیاورد و یا از فنس‌ها بالا برود باید کارت زرد دریافت کند.

گفتنی است، کارت زرد اول کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران به دلیل خطا روی امید نورافکن بود.

پس از پایان بازی، استقلالی‌ها به شدت به این موضوع معترض بودند، اما هنوز کمیته داوران و دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال واکنشی نشان ندادند و باید دید نظر آن‌ها چه خواهد بود.

پس از پایان هفته هجدهم لیگ برتر (به جز دیدار سایپا و ذوب آهن به دلیل حضور در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹) سپاهان اصفهان با ۳۸ امتیاز در صدر جدول است و پرسپولیس تهران، پدیده شهر خودرو، تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران در رده‌های بعدی قرار دارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان