به گزارش اکونا پرس،

کیانوش رحمتی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره مصاف تراکتورسازی و استقلال گفت: فکر می‌کنم استقلال می‌خواست بازی را در نیمه اول کنترل کند و به همین دلیل عقب نشسته بود. استقلال تلاش داشت تا با توجه به میزبان بودن تراکتورسازی، بازی را کنترل کند و موفق هم بود ولی در نیمه دوم بعد از گل حریف، استقلال جلو آمد و حملات خوبی هم داشت ولی از فرصت‌ها استفاده نکردیم. فکر می‌کنم شاید اگر تغییرات زودتر اتفاق می‌افتد، می توانستیم نتیجه را عوض کنیم. البته آقای شفر در تمرینات هستند و مطمئنا از هرکسی به اوضاع و شرایط بازیکنان مسلط تر هستند.

او درباره اخراج دژاگه گفت: قانون باید یکسان باشد. نمی‌شود یک جا قانون اعمال شود و یک جا نشود. وقتی در خارج از ایران، بازیکن در موقعیت مشابه کارت می‌گیرد ، باید در داخل هم بگیرد. این مسائل باعث ایجاد شائبه‌هایی می‌شود.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به سوالی درباره اظهارات بازیکنان استقلال درباره برخوردهای دو گانه داوران با آنها گفت: من با بازیکنان موافقم. البته از دیدن این صحنه ها ناراحت می شوم. من عاشق فوتبالم و البته تعصب و فشاری که روی بازیکنان هست را قبول دارم و این را هم میپذیرم که در شرایط مشابه برای برخی بازیکنان تیم های دیگر، با برخورد داور رو به رو نیستیم.

وی درباره آینده استقلال گفت: استقلال تیم بزرگی است. ما نفرات خوب زیادی داریم. اگر از این تیم حمایت شود، این تیم تا فینال آسیا هم می‌تواند بالا برود. من به آینده خوش بینم.