به گزارش اکونا پرس،

مسعود تابش در گفتگو با ایلنا در خصوص لغو دیدار سپاهان مقابل ذوب آهن اظهار داشت: تیم ما واقعاً از لغو این دیدار متضرر می‌شویم چرا که تیم ما روند خوبی دارد و آمادگی بازیکنان در شرایط مطلوب است و این وقفه ما را دچار مشکل می‌کند. ما به این موضوع اعتراض داریم ولی نمی‌دانیم باید چکار کنیم. اگر بیانیه بدهیم یک چیز می‌گویند، اگر اعتراض کنیم یک حرف می‌زنند و واقعاً مانده‌ایم چکار کنیم.

وی افزود: سایپا هم در شرایط مشابه با ذوب آهن بازی دارد ولی گفته‌اند باید برابر تراکتورسازی بازی کنید و جالب است که هفته بعدش ما با تراکتورسازی بازی داریم و آنها برابر سایپا به میدان رفته و در شرایط بازی هستند ولی ما با وقفه 12 روزه به مصاف این تیم می‌رویم و در یک بازی مهم شرایط این چنین برای ما متفاوت است.

مدیرعامل سپاهان در مورد بیانیه‌های اخیر علیه داوری و اینکه گفته می‌شود شروعش از بیانیه سرمربی سپاهان در نشست خبری بوده گفت: مگر می‌شود مقابل بی‌عدالتی سکوت کرد؟ قلعه‌نویی مگر حرف بدی در بیانیه‌اش مطرح کرده بود؟ همانطور که گفتم متاسفانه هرکاری می‌کنیم یک حرفی از آن بیرون می‌آید.

تابش در رابطه با دیدار امروز پرسپولیس - پدیده عنوان کرد: بله در این بازی حریف ما در نیمه نهایی مشخص می‌شود. برای ما فرقی نمی‌کند با کدام تیم روبرو شویم. اگر با پرسپولیس روبرو شویم میزبان هستیم و اگر پدیده صعود کند باید به مشهد سفر کنیم. امیدوارم هر تیمی شایسته است صعود کند.

وی با اشاره به بحث واگذاری ورزشگاه نقش جهان به فولاد مبارکه هم گفت: خوشبختانه پس از مدتی که منتظر این اتفاق بودیم قرار است انجام شود و اتفاق خوبی خواهد بود و تکمیل ورزشگاه با سرعت و جدیت بیشتری انجام می‌شود. در این مدت هم کارهای خوبی صورت گرفت. پارکینگ‌ها و راه‌های دسترسی به ورزشگاه بازسازی و احداث شدند و طبقه دوم مراحل پایانی مقاوم‌سازی و نصب چادر را پشت سر می‌گذارد. همین الان هم نقش جهان از 99 درصد ورزشگاه‌های کشور شرایط بهتری دارد ولی دوست داریم بهترین شرایط ممکن را داشته باشد.