به گزارش اکونا پرس،

امیررضا واعظی آشتیانی مدیرعامل سابق استقلال پیش‌بینی کرد آبی‌پوشان می‌توانند در نیم‌فصل دوم با کمی تمرکز یکی از مدعیان قهرمانی باشند. آشتیانی که سابقه مدیریت موفقی را در مجموعه آبی در کارنامه خودش دارد، درخصوص شرایط استقلال در نیم‌فصل دوم صحبت‌های زیر را انجام داد.

استقلال مقابل تراکتورسازی شکست خورد. ارزیابی تان چیست؟

حق استقلال در این بازی باخت نبود. آنها عملکرد خوبی مقابل تراکتورسازی داشتند. فکر می‌کنم آنها اگر از موقعیت‌ها بهتر استفاده می‌کردند، می‌توانستند برنده بازی باشند.

خیلی‌ها معتقدند استقلال با این شکست از کورس قهرمانی عقب افتاد. با این نظر موافق هستید؟

هنوز هیچ چیزی مشخص نیست. نزدیک به 12 هفته تا پایان لیگ زمان باقی است و جدول لیگ برتر به گونه‌ای است که با یک برد یا باخت چند رده در جدول جابه‌جا می‌شویم. استقلال اگر بازی عقب افتاده‌اش را پیروز شود، می‌تواند در جدول رده‌بندی جایگاه بهتری را به دست بیاورد.

استقلال امروز یک بازی سخت را مقابل پارس جنوبی جم برگزار خواهد کرد نتیجه را چطور پیش بینی می کنید؟

همه بازی‌های لیگ سخت است. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، هیچ بازی برایش آسان نیست و باید در هر دیدار برای کسب پیروزی به میدان برود.

بحث حضور پاتوسی در استقلال خیلی سروصدا به پا کرداین انتقال قانونی است.

من فکر می‌کنم با رزومه‌ای که از خطیر به من گفته‌اند، باید خیلی ایشان اطلاعات کاملی را درخصوص جذب این بازیکن داشته باشد. همه می‌گویند ایشان اطلاعات حقوقی خوبی دارد و قوانین فوتبال را به خوبی بلد است. من فکر می‌کنم مشکلی در این باره استقلال را تهدید نخواهد کرد.

عملکرد استقلال را در نقل و انتقالات چطور ارزیابی کردید؟

استقلال با توجه به نیازهایی که کادر فنی‌اش داشت، اقدام به جذب بازیکنان جدید کرد. آنطور که من شنیده‌ام بیشتر نفراتی که مدنظر کادر فنی بود، جذب تیم شد و به همین دلیل فکر می‌کنم استقلال در نیم‌فصل دوم شرایطش بهتر خواهد شد. استقلال اگر بتواند تمرکزش را بالا ببرد و دچار مشکلات حاشیه‌ای نشود، کسب موفقیت دور از دسترس نخواهد بود.

این روزها استقلال مشکلات مالی دارد و همین باعث شده بازیکنان این تیم اعتراض کنند ایا زمان شما هم چنین مشکلاتی وجود داشت

مشکلات مالی همیشه وجود داشته و زمانی هم که ما مدیریت می‌کردیم، این مشکلات در استقلال وجود داشت. فقط باید تدابیری اندیشه شود که روی تیم تاثیر منفی نگذارد. البته الان تیم اسپانسرهای بسیار خوبی دارد که می‌تواند مشکلات و بدهی‌ها را حل کند. البته بازیکنان نباید چنین مصاحبه‌هایی انجام می‌دادند. بازیکن نباید به خودش اجازه بدهد علیه باشگاه چنین صحبت‌هایی را انجام دهد. باشگاه هم باید قاطعانه با بازیکنان برخورد کند تا نظم تیم به هم نخورد.

منبع: ایلنا