به گزارش اکونا پرس،

 مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در مورد انتخاب سرمربی آینده تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: فدراسیون فوتبال باید برای به خدمت گرفت یک سرمربی بسیار قابل و توانمند تمام تلاش خود را انجام دهد و این کار انجام شده است. اما اینکه اسم گزینه‌ای مطرح شود و من الان بگویم چه کسی چنین اتفاقی نمی‌افتد. بعد از انتخاب سرمربی همه را در این مورد مطلع می‌کنیم. فدراسیون فوتبال تا الان از یک نفر هم اسمی نبرده است و نخواهد برد تا زمانی که گزینه نهایی انتخاب شود.

او در مورد اینکه آیا برانکو یکی از گزینه‌ای احتمالی است یا خیر گفت: برانکو زحمات بسیار زیادی برای فوتبال ما کشیده است و واقعیت این است که او الان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس است و این تیم به همراه تیم‌های ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران یکی از نماینده‌های کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا است. از مسئولان این ۳ باشگاه که با تلاش خودشان به چنین مرحله‌ای رسیده اند. تشکر می‌کنم و کار سختی در پیش خواهند داشت. تیم‌های حریف بسیار قدرتمند هستند و هزینه‌های زیادی برای شرکت در این مسابقات انجام داده اند.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در مورد همگروهی در المپیک ۲۰۲۰ با فلسطین و سفر به سرزمین اشغالی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان: بعد از اینکه از همگروهی مطلع شدیم به سرعت نامه زدیم و در خواست تغییر میزبانی را دادیم و پیش از این هم در سال ۲۰۱۶ یکبار این اتفاق افتاد و با نامه نگاری موضوع را حل کردیم و در نامه اخیر هم نوشتیم که باید میزبان تغییر کند و ما در سرزمین اشغالی بازی نمی‌کنیم و امیدواریم میزبان تغییر کند.

تاج در مورد شرکت تیم ملی در تورنمنت چهارجانبه چین گفت: تورنمنت چین منتفی است.

او در مورد اجرای قانون منع استفاده از افراد بازنشسته گفت: قانون باید به شکل کامل عملی شود و هیچکس بالاتر از قانون نیست.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در مورد مجمع انتخابات یهیئت فوتبال استان البرز گفت: ۱۰ ماه پیش یکبار دیگر این مجمع را برگزار کردیم و بعد از آن به من گفتند یک شبه قانونی وجود دارد که بعضی از اعضا نمی‌توانستند در مجمع حضور داشته باشند. تصمیم گرفتیم یکبار دیگر کاندیدا‌ها را ثبت نام کنیم و انتخابات را دوباره انجام دهیم. روز گذشته همه اعضای واجد شرایط را تائید کردیم و مجمع خوبی هم امروز برگزار شد. استان البرز برای کار‌هایی که پیش رو دارد باید تلاش جدی داشته باشد به خصوص در توسعه ورزش بانوان. در بخش فوتبال، فوتبال ساحلی و داوران پتانسیل خوبی در این استان وجود دارد و هیئت فوتبال استان البرز کار‌های لازم را برای توسعه این موارد انجام دهد.