به گزارش اکونا پرس،

علیرضا بیرانوند در گفتگو با ایلنا، در خصوص عمل جراحی خود اظهار داشت: مشکلی که برای کمرم اتفاق افتاد قبل از بازی با نفت مسجد سلیمان برایم پیش آمد و شرایط خیلی سختی داشتم. وقتی دیروز به دکتر رفتم و یک جراحی سرپایی داشتیم تا موقع عمل اصلی برسد. دکتر گفت عمل اصلی را انجام بده ولی گفتم پرسپولیس شرایط سختی دارد و بازی‌های خیلی مهمی داریم و اگر می‌شود فعلاً جراحی سرپایی انجام بده تا در این 1-2 ماهه بازی‌های مهم ما انجام شود و پس از آن تصمیم گیری شود.

وی در مورد عمل جراحی سرپایی خود گفت: روز گذشته به این دلیل در تمرین حضور پیدا نکردم که برای جراحی در بیمارستان حاضر شدم و درد خیلی زیادی داشتم. عفونتی بود که در بدنم ایجاد شده بود و مجبور شدم جراحی سرپایی انجام دهم. با وجود تاکید پزشکان در مورد اینکه جراحی اصلی انجام شود ولی باز‌های مهم ما مقابل نفت آبادان و پاختاکور و السد و دربی و... در پیش است و به همین دلیل صبر کردم.

گلر پرسپولیس در مورد اینکه بازی کردن در این شرایط از لحاظ فنی روی عملکردش تاثیر می‌گذارد یا نه، گفت: مشکل خاصی نیست ولی به هر حال برمی‌گردد به تمرکز خودم و شرایطی که در بازی ایجاد می‌شود. همه سعیم را می‌کنم که این مشکل روی عملکردم تاثیرگذار نباشد.

بیرانوند در مورد زمان عمل جراحی خود عنوان کرد: بعد از این بازی‌ها عمل می‌کنم و عمل من هم عملی است که فقط 6-5 روز استراحت نیاز دارد ولی در این شرایط که در حال حاضر در آن بسر می‌بریم تیم چند مصدوم دارد و مساوی مقابل نفت مسجد سلیمان هم کمی تیم را تحت فشار قرار داده و آن را به آینده موکول کردم.