به گزارش اکونا پرس،

مدیرعامل آبی‌ها در مورد درخشش پاتوسی، اختلاف بین شفر و خطیر و همچنین پرداخت مطالبات بازیکنان با خبرگزاری ایلنا همکلام شده است.

پاتوسی بازیکن خارجی‌تان درخشش فوق‌العاده‌ای داشته است.

خیلی خوشحالیم که بازیکنان خارجی‌مان شرایط خوبی دارند. قبلا هم در مورد آنها گفته بودیم که با دقت خاصی این بازیکنان را انتخاب کرده‌ایم. امیدوارم سیر صعودی آنها همچنان ادامه داشته باشد.

سعید آذری مدیرعامل ذوب‌آهن در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که فتحی به جای مصاحبه کردن پول تبریزی را پرداخت کند!

سعید آذری از دوستان بسیار خوب من است. من مصاحبه ایشان را نخواندم اما با صراحت می‌گویم که به ایشان و باشگاه ذوب‌آهن بدهکار هستیم و به زودی آن را پرداخت خواهیم کرد. همین‌طور درخصوص شجاعیان نیز به دنبال تامین منابع مالی هستیم که آن را نیز بپردازیم.

بحث آشتی‌کنان خطیر و شفر به کجا رسید؟

بحث آشتی‌کنان نبود. یک اختلاف سلیقه بود که در هر خانه‌ای وجود دارد. مگر شما در خانواده‌تان به اختلاف سلیقه برخورد نمی‌کنید؟ در خانواده بزرگ استقلال هم ممکن است چنین اتفاقاتی رخ دهد. شفر در حال ساختن یک استقلال جدید است و مطمئن باشید استقلال هر روز بهتر از گذشته به سوی روزهای خوب می‌رود.

شایعه شده بود که برای گرفتن رضایتنامه پاتوسی چهار میلیارد پول پرداخت کرده‌اید.

ما از این پول‌ها نداریم که بپردازیم. درثانی در دنیایی که همه چیز شفاف است، نمی‌دانم چگونه این صحبت‌ها مطرح می‌شود! پاتوسی قرضی به استقلال آمده و ما پولی بابت رضایتنامه‌اش ندادیم.

حواله‌های بازیکنان را هم نیز پرداخت کرده‌اید.

به هر حال توانستیم با جذب منابع جدید، طلب‌ها و حواله‌های بازیکنان را پرداخت کنیم تا از این بابت آنها با فکر بیشتری در مسابقات ظاهر شوند.

کمپ زنده‌یاد حجازی را بازسازی نمی‌کنید؟

در حال برنامه‌ریزی هستیم که ابتدا سند قطعی آن را بگیریم. چمن آن را هم نیز بازسازی خواهیم کرد.

خیلی‌ها می‌گویند به خاطر اینکه این کمپ را فتح‌الله زاده ساخته، باشگاه استقلال آن را پیگیری نمی‌کند.

این هم از آن حرف‌ها بود! مگر می‌شود با این کارها خودزنی کرد؟! فتح‌ا...زاده، اولیایی، قریب، واعظ و افشارزاده همگی برای استقلال زحمت کشیده‌اند و ما وارث آنها هستیم.