به گزارش اکونا پرس،

رضا فتاحی درباره بازی این تیم برابر تیم تراکتورسازی اظهار کرد: این بازی همانند سایر دیدار‌ها ۳ امتیاز دارد و خوشحال هستیم که با یک تیم قابل احترام بازی داریم. این تیم هواداران پرشوری دارد، اما ما هم سپاهانیم و بهترین مدیریت، پرافتخارترین مربی و بازیکنان شاخصی در اختیار داریم.

او درباره سهمیه تماشاگران اصفهانی در بازی برابر تراکتورسازی گفت: خدا را شکر که ارتباط خوبی میان هواداران ۲ تیم وجود دارد و مشکلی در این باره نداریم. همچنین هماهنگی‌های لازم میان مدیران ۲ باشگاه وجود دارد و به طور حتم هواداران هر ۲ تیم فقط تیم خود را تشویق می‌کنند.

مخالف برگزاری بازی جام حذفی غیر از تاریخ مشخص شده هستیم  

فتاحی  درباره اینکه پرسپولیسی‌ها خواهان تغییر بازی جام حذفی هستند، گفت: طبق تقویمی که اول فصل به ما دادند باید تا قبل از شروع نیم فصل دوم فینالیست‌های جام حذفی مشخص می‌شدند، اما با توجه به حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا و بازی‌های تیم ملی در جام ملت‌های آسیا، چند دیدار پرسپولیس در جام حذفی به تعویق افتاد و در نهایت برنامه این رقابت‌ها به هم خورد. ما دوست داشتیم فینالیست‌های جام حذفی اکنون مشخص می‌شدند، اما به علت فشردگی بازی‌ها این امر صورت نگرفت. به هر حال ما به تصمیم سازمان لیگ تمکین می‌کنیم و صددرصد مخالف برگزاری بازی جام حذفی غیر از روز ۳ خرداد ماه هستیم.

سازمان لیگ به بهترین شکل بازی ها را برنامه ریزی می کند 

او درباره نارضایتی تیم‌ها از فشردگی بازی‌های لیگ برتر اظهار کرد: ما ۱۱ سال  در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتیم و فشردگی بازی‌ها را تحمل کردیم و اکنون هم باید تیم‌های آسیایی این شرایط را بپذیرند. با توجه به برنامه بازی ها، فشردگی مسابقات برای همه تیم‌ها وجود دارد و باید این وضعیت را تحمل کنند. سازمان لیگ همه تلاش خود را می‌کند که به بهترین شکل بازی‌ها را برنامه ریزی کند تا همه به طور یکسان بازی کنند.

سرپرست تیم سپاهان درباره اظهارات زنوزی مالک تراکتورسازی قبل از بازی روز جمعه تصریح کرد: من نظری در این باره نداریم و مدیریت باشگاه باید درباره اظهارات مالک تراکتورسازی صحبت کند.

او درباره تقابل بازیکنان سابق تراکتورسازی و سپاهان در بازی روز جمعه تصریح کرد: به هر حال فوتبال حرفه‌ای است و برخی از بازیکنان ۲ تیم در سال‌های گذشته در تیم رقیب خود بازی کردند، اما آن‌ها عرق و تعصب به پیراهن تیم خود دارند و با همه وجود خود بازی می‌کنند.

فتاحی درباره رفتار هواداران سپاهان با حاج صفی بیان کرد: حاج صفی چندین سال برای سپاهان زحمت کشیده است و او تصمیم گرفت به تراکتورسازی برود. به هر حال احترام این بازیکن باید حفظ کنیم.

سرپرست تیم سپاهان در پایان خاطر نشان کرد: طبق برنامه تیم ما امروز و فردا ساعت ۱۶ تمرین می‌کند و آخرین تمرین هم صبح پنج شنبه برگزار می‌شود. همچنین اعضای تیم بعداز ظهر پنج شنبه عازم تبریز می‌شوند تا آماده بازی با تراکتورسازی شوند و بعد از بازی هم به اصفهان برمی گردیم.