به گزارش اکونا پرس،

مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اظهارات زنوزی مالک تراکتورسازی در آستانه بازی روز جمعه بیان کرد: من فقط درباره تیم خود صحبت می‌کنم و کاری به اظهارات افراد دیگر ندارم. البته ارتباط خوبی میان مسئولان و هواداران ۲ تیم وجود دارد و نباید با اظهارات خود این جو خوب را به هم بریزیم.  

او ادامه داد: ما بیشترین آسیب را از داوری‌های پراشتباه داشتیم و امیدوارم داور بازی تیم ما برابر تراکتورسازی قضاوت خوبی داشته باشد. البته خورشیدی داور بازی با وجود اینکه از داوران جوان است، اما تجربه لازم را در این باره دارد و بازی‌های بزرگی را سوت زده است.

تابش درباره بازی حساس تیم سپاهان برابر تیم تراکتورسازی تصریح کرد:  این بازی نیز همانند سایر دیدار‌ها ۳ امتیاز دارد و بازیکنان ما همه تلاش خود را می‌کنند که از این بازی امتیازات کامل را بگیریم تا صدرجدول را از دست ندهیم.

مدیرعامل سپاهان درباره رویارویی بازیکنان سابق این تیم برابر تراکتورسازی گفت: بازیکنان در فوتبال روز دنیا، حرفه‌ای هستند و شرایط ایجاب می‌کند که تیم خود را تغییر بدهند. همچنین بازیکنان معدودی هستند که چندین سال در یک تیم می‌مانند و تیم خود را تغییر نمی‌دهند.

هواداران همانند بازیکنان باید حرفه ای باشند 

او درباره رفتار نامناسب هواداران سپاهان با احسان حاج صفی تصریح کرد: حاج صفی در سپاهان رشد کرده و محصول آکادمی این باشگاه است. این بازیکن قابل احترام است و نباید به او توهین کنیم. همچنین هواداران ما همانند بازیکنان باید حرفه‌ای باشند و از تماشای فوتبال لذت ببرند و تنش ایجاد نکنند.

تابش درباره سهمیه هواداران سپاهان در بازی برابر تراکتورسازی بیان کرد: ما هنوز درباره این موضوع صحبت نکردیم، اما سهمیه مهمان ۱۰ درصد است و تماشاگران ما هم به اندازه ظرفیت، سکو‌های ورزشگاه یادگار امام تبریز را پر می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پایان خاطر نشان کرد: تراکتورسازی تیم قدرتمندی است، اما ما برای کسب امتیازات کامل به تبریز می‌رویم تا به هدف خود دست یابیم.