به گزارش اکونا پرس،

مهران نصیریان‌دوست، سرپرست باشگاه نفت مسجدسلیمان در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص اعلام سعید فتاحی، رئیس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر مبنی بر تغییر زمان دیدار نفت مسجدسلیمان برابر استقلال تهران در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر و موکول شدن آن به فروردین ۹۸، اظهار کرد: در حال حاضر فدراسیون این موضوع را به صورت مکتوب به باشگاه نفت مسجدسلیمان اعلام نکرده ولی اگر شرایط به گونه‌ای است که باید تاریخ این دیدار تغییر کند ما نیز از تصمیم فدراسیون تبعیت می‌کنیم.

وی ادامه داد: به هر حال فدراسیون و سازمان لیگ از قبل می‌دانستند که نمایندگان ایران در آسیا در چه تاریخ‌هایی بازی دارند و سوال من این است که آیا مسئولان اکنون یادشان آمده که این تیم‌ها در آسیا بازی دارند؟ قاعدتاً تغییر زمان بازی به ضرر ماست زیرا برای هر دیدارمان و انجام تمریناتمان برنامه‌ریزی داریم و اکنون تیممان آماده است و اگر بازی به تعویق بیفتد، ضرر آن برای ماست.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: در هر صورت به خاطر این که استقلال و پرسپولیس تیم‌های بزرگ و نمایندگان ایران در آسیا هستند، به خاطر فوتبال ایران هم که شده است، از تصمیم فدراسیون تبعیت می‌کنیم. همیشه عادت داریم در چنین مواردی گذشت کنیم، در حالی که از برخی باشگاه‌های لیگ برتری که از آن‌ها درخواست تغییر ساعت بازی را داشتیم و با ما همکاری نکردند، گله‌مند هستیم. اکنون نیز به خاطر این‌که فدراسیون با ما همکاری لازم را داشته است، با تصمیم آن مبنی بر تغییر زمان دیدار با استقلال تهران تبعیت می‌کنیم.