به گزارش اکونا پرس،

 3 باشگاه استقلال تهران، پرسپولیس و ذوب آهن به دلیل حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از سازمان لیگ درخواست کرده بودند بازی های این تیم ها به ترتیب با نفت مسجد سلیمان، نساجی و پدیده مشهد در هفته بیست و یکم لیگ برتر به تعویق بیفتد.

به همین دلیل سازمان لیگ هم تصمیم گرفت این بازی ها را جای 16 و 17 اسفند در روزهای 6  و 7 فروردین برگزار کند تا از این طریق فشار کمتری به 3 نماینده آسیایی کشورمان وارد شود. با این وجود برانکو ایوانکوویچ و وینفرد شفر با وجود درخواست باشگاه استقلال و پرسپولیس با تعویق بازی شان در هفته بیست و یکم، با این موضوع مخالفت کردند تا سازمان لیگ این بازی ها را در تاریخ مقرر برگزار کند.

سعید فتاحی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان،ضمن تائید این موضوع اظهار داشت: به احترام هواداران استقلال و پرسپولیس و با توجه به درخواست این 2 باشگاه برای تعویق بازی هایشان در هفته بیست و یکم لیگ برتر به دلیل حضور آنها در لیگ قهرمانان قصد داشتیم دیدار نساجی- پرسپولیس و استقلال- نفت مسجد سلیمان را به جای 17 اسفند در یکی از روزهای 6 یا 7 فروردین برگزار کنیم اما برانکو ایوانکوویچ و وینفرد شفر با تعویق بازی تیم هایشان مخالفت کردند.  به همین دلیل بحث تعویق بازی ها استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و یکم لیگ برتر منتفی و این بازی ها در همان تاریخ مقرر برگزار می شود.

او درباره اینکه با توجه به مخالفت باشگاه پدیده برای تعویق بازی با ذوب آهن و اینکه علیرضا منصوریان، سرمربی ذوب آهن هم اصرار دارد این بازی به جای 16 اسفند در تاریخ دیگری برگزار شود، تکلیف این بازی چه می شود، گفت:  در حال حاضر مشغول بررسی زمان برگزاری بازی پدیده- ذوب آهن هستیم.