به گزارش اکونا پرس،

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،کرانچار در آغاز تمرین تیم امید گفت:خوشبختانه شرایط خوبی داریم و تعداد زیادی از نفرات هم در این تمرین حضور دارند به جز بازیکنان استقلال که به همراه این تیم در مسابقات آسیایی حاضر می شوند همچنین بازیکنان باشگاه سایپا که از دلیل غیبت آنها اطلاعی ندارم.
کرانچار اضافه کرد:ما بارها از تمامی باشگاهها درخواست کردیم برای برگزاری این اردو نهایت همکاری را داشته باشند. در این خصوص باید بگویم علی دایی سرمربی سایپا نه تنها سرمربی سابق تیم ملی بلکه در واقع اسطوره فوتبال ملی ایران است وقطعا شرایط حساس ما را درک می کند. برای دایی تا جایی که من به خاطر دارم در دوره بازیگری هم تیم ملی همیشه اولویت اصلی بود و فکر می کنم هنوز همینطور است. طبیعتا از چنین شخصیتی انتظار همکاری و تعامل داریم و امیدواریم به زودی بازیکنان دعوت شده از سایپا را هم در اختیار داشته باشیم.
سرمربی تیم امید در خصوص وضعیت زمین چمن مرکز ملی فوتبال گفت:در فصل زمستان به عقیده من نمی تواند زمین های تمرینی با کیفیت زیادی در تهران پیدا کنید و وضعیت اکثر زمین ها همینطور می شود. البته تمرین امروز ما بیشتر یک ریکاوری است و مشکلی از این جهت نداریم. در روزهای آتی با آماده شدن زمین شماره 2 مرکز ملی می توانیم از آنجا استفاده کنیم. خوشبختانه تمامی امکانات از طریق فدراسیون فوتبال به خوبی فراهم شده از جمله مجموعه پک که بعد از ظهر در آنجا تمرینات خودمان را دنبال می کنیم.
کرانچار همچنین در خصوص محل برگزاری مسابقات تیم امید اظهار داشت: ما درخواست کردیم که در صورت امکان بازی ها در ورزشگاه آزادی برگزار شود. در حال حاضر زمین ورزشگاه دستگردی شرایط خوبی ندارد اما پیمانکار این زمین قول داده که شرایط برای بازی ها تغییر می کند. با این وجود امیدواریم امکان برگزاری مسابقات در استادیوم آزادی فراهم شود و یا در مجموعه دستگردی زمین مناسبی در اختیار داشته باشیم. فراموش نکنیم که مسابقات به شکل فشرده و با فاصله زمانی کمی انجام می شود و شاید برگزاری هر 6 بازی در یک زمین شرایط سختی را ایجاد کند. در هر صورت امیدواریم تمامی امکانات لازم را برای این مسابقات در اختیار داشته باشیم.
سرمربی تیم امید در پایان گفت:انتظار ما این است که همچنان مورد حمایت قرار داشته باشیم و همانطور که فدراسیون کلیه امکانات مورد نظر تیم امید را فراهم کرد سایر بخش ها از جمله باشگاهها ، سازمان لیگ و مسئولین ورزشگاه آزادی نیز نهایت همکاری را با تیم امید داشته باشند تا بتوانیم با قدرت از این مرحله صعود کنیم. شاید تیم دوم گروه هم شانس حضور در دور نهایی را پیدا کند اما فراموش نکنیم که ما در خانه خودمان بازی می کنیم و این جاه طلبی را داریم که صدرنشین باشیم و با قدرت به مرحله بعدی راه یابیم.