به گزارش اکونا پرس،

بیژن طاهری در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین شرایط تیم فوتبال استقلال قبل از بازی با الدحیل اظهار داشت:‌خوشبختانه شرایط خوبی داریم تا امروز دو جلسه اینجا تمرین کرده‌ایم و امیدواریم فردا بازی خوبی مقابل نماینده کشور قطر به نمایش بگذاریم.

وی در خصوص اینکه استقلال در دو روز اخیر در زمین اختصاصی باشگاه الدحیل تمرین کرده است، گفت: خوشبختانه همه چیز رو به راه است و ما هم شرایط خوبی داریم. تمامی بازیکنان که با خود به قطر آورده‌ایم در شرایط جسمانی و روحی خوبی هستند وامیدوارم فردا شانس با ما یار باشد تا بتوانیم از این مسابقه برنده بیرون برویم.

مربی تیم استقلال در خصوص اینکه محرومیت منشا توسط کمیته اخلاق تاثیری روی روحیه این بازیکن داشته یا خیر،‌گفت: منشا روحیه قوی دارد و در این چند روز هم خوب کار کرده است. من مطمئن هستم کمیته انضباطی حق را به منشا می‌دهد چون حتما آنها هم متوجه شده‌اند اتفاق منشا برنامه‌ریزی شده بود و ما شک نداریم که او تبرئه خواهد شد.

وی در خصوص اینکه تیم فوتبال الدحیل در بازی قبل ۶ گل به حریف خود زده و آیا این موضوع روی برنامه‌های استقلال تاثیری داشته یا خیر، گفت:‌الدحیل یک تیم قوی است که حتی یک بازیکن قطری هم ندارد. تمامی بازیکنان این تیم پاسپورت‌های کشورهای مختلف را دارند و در این چند روز که آن را بررسی کردیم متوجه شدیم که بازیکنانی از کشورهای عربی منطقه مثل مراکش و مصر در این تیم حضور دارند. ولی از طرف دیگر ما هم استقلال هستیم و تیم کوچکی نیستیم. اتفاق خاصی هم قرار نیست بیفتد، ما حریف دست و پا بسته‌ای نخواهیم بود و هر تیمی که خوب بازی کند برنده می‌شود.

طاهری در ادامه گفت‌وگو با فارس در خصوص بازی روز جمعه مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: ما مشکلی برای این بازی نداریم تیمی که آماده است مطمئنا مشکلی نخواهد داشت ان‌شاالله از اینجا دست پر به تهران برمی‌گردیم و جمعه هم با یک روحیه خوب به مصاف حریف می‌رویم. از هواداران استقلال هم می‌خواهم در ورزشگاه آزادی حاضر شده تا در پایان مسابقه پیروزی را جشن بگیریم.