به گزارش اکونا پرس،

به نقل از خبرگزاری تسنیم، داریوش شجاعیان بعد از مصدومیت سنگینی که پیدا کرد، در چند دیدار گذشته آبی‌پوشان به میدان رفته است. وی قبل از مصدومیت یکی از مهره‌های کلیدی استقلال محسوب می‌شد حالا هم تلاش می‌کند باز هم به روزهای اوج خود بازگردد. شجاعیان در مورد آخرین وضعیت استقلال در آستانه بازی با العین به سؤالات خبرنگار تسنیم پاسخ داد که مشروح آن در زیر می‌آید:

تسنیم: به نظر می‌رسد با بردی که مقابل نفت مسجدسلیمان به دست آوردید حالا با روحیه مناسب به مصاف العین می‌روید؟
بله، همین‌طور است. خدا را شکر با وجود اینکه یک بر صفر نفت مسجدسلیمان را بردیم، ولی باز هم گرفتن سه امتیاز این مسابقه خیلی تأثیرگذار بود، چون توانستیم شرایط بهتری در جدول لیگ برتر پیدا کنیم. نکته مهم این بود که هواداران هم در این بازی خانگی ما را تنها نگذاشتند و با حضور در استادیوم به خوبی حمایت‌مان کردند. امیدوارم آنها در بازی فردا هم ورزشگاه را پر کنند تا بتوانیم با حمایت‌شان برنده بازی شویم. خوشبختانه شرایط روحی بازیکنان هم بسیار خوب است.

تسنیم: در بازی با الدحیل شکست بدی را تجربه کردید و همین موضوع باعث شد برخی هواداران استقلال تا حدودی ناامید شوند. نظرت در این مورد چیست؟
بله، ما در بازی با الدحیل روز خوب‌مان نبود و شرمنده هواداران‌مان شدیم. امیدوارم آنها فردا حمایت‌مان کنند و ان‌شاءالله بتوانیم شکست مقابل الدحیل را در بازی با العین جبران کنیم. ما می‌توانیم این کار را انجام دهیم و باید از شرایط میزبانی به بهترین شکل استفاده کنیم. هر بازی هم شرایط خاص خودش را دارد و باخت به الدحیل نمی‌تواند ملاک قضاوت در مورد تیم ما باشد.

تسنیم: فکر می‌کنی استقلال بتواند از این گروه بسیار سخت صعود کند؟
هیچ چیزی برای استقلال غیرممکن نیست. استقلال بزرگ است و مطمئناً همه‌ی آسیا تیم ما را می‌شناسند. ما هم تمام توان‌مان را می‌گذاریم که بتوانیم از گروه خود صعود کنیم. استقلال فصل گذشته هم چنین شرایطی داشت، اما از گروهش صعود کرد. مطمئنا امسال هم می‌توانیم از این گروه صعود کنیم. الان هم تمام تمرکزمان روی بازی با العین است، چون نیاز مبرمی به سه امتیاز این بازی خانگی داریم تا موقعیت‌مان را در جدول بهتر کنیم.

تسنیم: نتیجه بازی را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟
امیدوارم که استقلال برنده باشد. ما تیم خوبی داریم و تمام اعضای تیم انگیزه زیادی برای برد دارند.

تسنیم: در لیگ برتر هم به فاصله دو امتیازی صدرنشین رسیدید. به نظرت استقلال امسال قهرمان می‌شود؟
خدا را شکر شرایط خوبی در جدول داریم و از شروع نیم‌فصل دوم نتایج خوبی گرفتیم. ما هدفی جز قهرمانی نداریم و تا آخرین هفته برای قهرمان شدن می‌جنگیم. البته چند تیم دیگر هم دنبال قهرمانی هستند و کار ما آسان نیست.