به گزارش اکونا پرس،

گادوین منشا یکی از بازیکنان تاثیرگذار استقلال است که اتفاقا شفر نیز اعتقاد زیادی به او دارد. با آمدن گادوین به استقلال، این تیم جان تازه‌ای گرفت و توانست بازی‌های خوبی برای آبی‌ها به نمایش بگذارد. منشا آنقدر ایران را دوست دارد که حتی حاضر نیست در مورد ماجرای اهواز صحبت کند: 

شکست استقلال مقابل الدحیل باعث شد تا آبی‌ها شروع خوبی در لیگ قهرمانان نداشته باشند.

این‌طور اتفاق‌ها برای هر تیمی می‌افتد و من مطمئنم که استقلال و شفر برای بازی‌های بعدی، برنامه‌های ویژه و خاصی دارند. بدون شک هواداران استقلال در حال حاضر ناراحت هستند و شما باید این را بدانید که بازیکنان استقلال شرایط خوبی ندارند و به شدت از این موضوع ناراحت هستند. بازیکنان استقلال و مربیان این تیم به دنبال جبران خیلی‌ چیزها هستند و امیدوارم که بتوانیم با حمایت هواداران استقلال در بازی با العین یک کار بزرگ و مهم انجام دهیم و با یک برد خوب دل آنها را شاد کنیم.

اما حالا کار استقلال حسابی سخت می‌شود.

من با شما موافقم ولی استقلال این توان را دارد که همه چیز را جبران کند. ما تیم خوبی داریم و مطمئن باشید که کادر فنی استقلال و شفر برای این بازی‌ها نقشه‌های زیادی دارند.

استقلال باید در بازی با العین در تهران به میدان برود. برای این بازی آماده هستی؟

من آماده هستم و هر وقت که مربیان استقلال و شفر صلاح بدانند با تمام قدرت به میدان می‌روم. امیدوارم استقلال، العین را شکست دهد تا تیم به شرایط بهتری برسد.

تعویض تو در بازی با نفت مسجدسلیمان حرف و حدیث‌هایی را به وجود آورد و بعضی‌ها تصور کردند که مشکلی وجود دارد.

هیچ مشکل خاصی نیست! من نمی‌دانم این حرف و حدیث‌ها از کجا درست می‌شود چرا چنین صحبت‌هایی مطرح می‌شود! این تشخیص سرمربی تیم بود که من تعویض شوم. در حالی که شما چنین صحبتی می‌کنید بعضی‌ها می‌گویند که دلیل تعویض من این بوده که خسته نشوم. حسابش را بکنید که در مورد یک تعویض چقدر صحبت می‌شود و چه حرف‌های عجیبی مطرح می‌کنند. من کاری به این حرف‌ها ندارم و گوش به فرمان شفر و کادر فنی هستم.

حتی صحبت‌هایی در مورد روابط بازیکنان خارجی استقلال شد.

چه صحبت‌هایی؟!

می‌گویند که خارجی‌های استقلال روابط خوبی با هم ندارند؟

این صحبت‌ها درست نیست. برخلاف آنچه شما می‌گویید ما ارتباط بسیار خوبی با هم داریم و حتی وقتی در زمین هستیم کلی با هم در ارتباط هستیم. باز هم برای این شایعه دلیل می‌آورم، ما در طول این مدت در زمین روابط خوبی با هم داشتیم و خیلی از رسانه‌ها گفتند که ما در همین مدت زمان کوتاه همکاری بسیار خوبی با هم داشته‌ایم.

روز پنجشنبه به کمیته اخلاق رفتی و حکم محرومیت تو تعلیق شد.

این به خاطر ماجرای اهواز بود... همان اتفاقی که در بازی با فولاد افتاد و من به خاطرش با حکم موقت محروم شدم.

چه شد که نظرشان تغییر کرد؟

این را بهتر است از مسوولان کمیته اخلاق و باشگاه استقلال بپرسید.

اما این اتفاق برای تو افتاد و حتی گفتند که جدا از بحث کشیدن مو، هواداران فولاد حاشیه‌هایی را به وجود آورده بودند.

من دوست ندارم تا در مورد این قضیه صحبت کنم. همه دیدند که من شروع کننده این ماجرا نبودم. مسوولان کمیته اخلاق و باشگاه استقلال این قضیه را پیگیری می‌کنند و من هم به عنوان یک بازیکن فقط کارم را دنبال می‌کنم. تمام تمرکز و ذهن من این است که در استقلال موثر باشم و بتوانم برای این تیم کاری انجام دهم. من کاری به این حاشیه‌ها ندارم.

رابطه‌ات با هواداران استقلال خیلی خوب است و آنها حسابی تو را حمایت می‌کنند.

هواداران استقلال نسبت به من لطف دارند. این درست که من مدت زمان کوتاهی است در استقلال توپ می‌زنم ولی هواداران همیشه نسبت به من محبت دارند و من از آنها انگیزه و انرژی خوبی می‌گیرم. در کل می‌خواهم بگویم که مردم ایران و کسانی که اهل فوتبال هستند و مرا می‌شناسند، برخورد خیلی خوبی با من دارند و به همین دلیل است که دوست ندارم در مورد ماجرای بازی با فولاد صحبت کنم... من ایران و ایرانی‌ها را دوست دارم و بدون حاشیه کارم را انجام می‌دهم.

منبع: ایلنا