به گزارش اکونا پرس،

به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، دو مربی و چهار بازیکن استقلال بعد از مصاف با العین به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

بیژن طاهری:

بازی بسیار خوبی بود به خصوص در نیمه دوم. ما دو موقعیت گل داشتیم و به نظرم تیممان بسیار خوب بازی کرد و به بازی مسلط بود.

داور خوب کار کرد اما فکر می‌کنم کمک داور روی صحنه آفساید اشتباه کرد. ما فیلم بازی را دیدیم و مطمئنیم که گلمان آفساید نبوده است.

وقتی تیمی چهار روز یک‌بار این بازی‌های سنگین را انجام می‌دهد معلوم است که خسته می‌شود.

وریا غفوری کمی در کشاله ران مشکل دارد اما وضعیت فرشید اسماعیلی فردا معلوم می‌شود.

کم شانس برای صعود نیستیم. سه تیم استقلال، الدحیل و العین شانس صعود دارند و تلاشمان را می‌کنیم تا از گروه بالا برویم.

اشکان نامداری:

بازی خوبی بود و ما باید برنده می‌شدیم و باید تلاش کنیم در دیدارهای بعدی امتیازات خوبی بگیریم و به مرحله بعد صعود کنیم.

در رابطه با دروازه‌بان فقط وینفرد شفر تصمیم‌گیر است. من گزارش هفتگی را به او می‌دهم ولی تصمیم نهایی را شفر می‌گیرد. هر دروازه‌بانی که مدنظر سرمربی باشد در کوتاه‌ترین زمان سعی می‌کنیم او را به بهترین شکل آماده کنیم.

مهدی رحمتی:

در وهله اول از همه هواداران تشکر می‌کنم که ما را تنها نگذاشتند. در نیمه نخست مقداری دچار سردرگمی شدیم اما در نیمه دوم بهتر بودیم. یک گل زدیم و پنج شانس صد درصد گل را از دست دادیم. داوران یکی از گل‌های سالم ما را آفساید گرفتند. استقلال خوب بازی کرد. بدشانسی شامل حال ما شد.

اشتباهات داوری در آسیا؟
این موضوع را فدراسیون فوتبال باید با AFC حل کند. باید زورمان بیشتر باشد. می‌بینید تیم‌های سعودی داور بازی‌ها را عوض می‌کنند. ما فقط گوش به فرمان هستیم. نمایندگان ایران به خاطر فشردگی بازی‌ها در فشار هستند. بازیکنان ما خسته شدند و دو بازیکن هم با مصدومیت رو به رو شدند.

سه روز دیگر یک بازی حساس در لیگ برتر داریم. شانس قهرمانی در لیگ برتر داریم. از هواداران می‌خواهیم تیم استقلال را حمایت کنند. انگیزه و امید ما روی لیگ برتر است. امیدوارم هواداران ما را حمایت کنند.

رحمتی دباره نقش هواداران در بازی‌های تیمش گفت: هواداران لطف داشتند. هواداران واقعی استقلال شرایط را درک می‌کنند. ما موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم اما نتوانستیم به گل برسیم.

پژمان منتظری:

این استقلال با مسئولیت پذیری بیشتر در آینده حرف برای گفتن دارد. کار برای ما سخت شده است و نمی‌توانیم خودمان را گول بزنیم اما شیرینی کار این است که در این روزهای سخت بتوانیم امتیاز بگیریم.

در لیگ شانس خوبی داریم و سه روز بعد باید به میدان برویم بنابراین باید سریع ریکاوری کنیم و این بازی را فراموش کنیم. فقط باید بگویم شرمنده هوادارانمان شدیم.

میلاد زکی‌پور:

پارسال هم که با العین بازی داشتیم پنالتی اشتباهی گرفتند و امروز هم گل بدی خوردیم و شرمنده هواداران شدیم. ان‌شاءالله در بازی‌های بعدی این بازی را جبران می‌کنیم تا دل هواداران شاد شود.

روزبه چشمی:

موقعیت‌های بسیاری در نیمه اول و دوم داشتیم اما بدشانس بودیم.

گل ما آفساید نبود و به اشتباه مردود اعلام شده است. در نیمه اول هم داور می‌توانست یک پنالتی برای ما بگیرد. تیم‌های ایرانی در سطح آسیا هم از داوری ضرر می‌کنند و زور تیم‌های ایرانی در بحث داوری به تیم‌های عربی نمی‌رسد. با این حال امروز ما آنقدر خوب بازی کردیم که به حریف موقعیت ندادیم. اگر سه امتیاز را می‌گرفتیم، کمک‌مان می‌کرد اما اگر بتوانیم بازی خوبمان را ادامه دهیم صعود خواهیم کرد. فاصله بازی‌ها کم است اما می‌توان با تدبیر، به هم‌دیگر کمک کنیم. یک بازی در شهرستان داریم و یک بازی در کشور دیگر. اگر بتوانیم به هم کمک کنیم تا سه نماینده ایران نتیجه خوبی بگیرند، بهتر خواهد بود.

الهلال تیم خوبی است و نتایج خوبی هم گرفته است. باید از هواداران هم تشکر کنم که در این سرما به ورزشگاه آمده بودند. صددرصد شانس صعود داریم. با این نوع بازی، قطعاً از گروه بالا می‌رویم.