به گزارش اکونا پرس،

در این دوره تیم های آکادمی باشگاه فوتبال مقاومت تهران موفق به کسب مقام های قهرمانی و نایب قهرمانی و نایل به کسب عنوان تیم اخلاق در مسابقات محلات هیات فوتبال شمالشرق تهران شدند.

شایان توجه است، آقای مهدی احمد پور بعنوان مدیر فنی همه ی این تیم ها در تمام مسابقات حضوری فعال و ثمربخش داشتند و با هدایت و راهنمایی آنها در کسب این نتایج درخشان نقش بسزایی ایفا کردند.

تیم 84 ب و تیم 85 الف هردو  با مربیگری آقایان حمیدرضا تاجرو احمد ماشین چیا موفق به کسب مقام قهرمانی و  تیم 87 با مربیگری آقای دیهیم جو موفق به کسب مقام نایب قهرمانی در رده سنی زیر 11 سال شد.

گفتنی است، تیم 85 با مربیگری آقای تاجر که در دوره قبل نیز بدون گل خورده قهرمان این مسابقات شده بود و در این دوره از مسابقات نیز تنها با سه گل خورده موفق به تکرار این عنوان شد. همچنین تیم 86 با مربیگری آقای معصومی - که در رده سنی بالاتر از خود بازی می کردند – و تیم 88 با مربیگری آقای دیهیم جو موفق به کسب مقام نشدند همچنین تیم 84 الف با مربیگری آقایان صادقی نیک، سلطانی مهرو حیدریان موفق به کسب کاپ اخلاق مسابقات شد.

در خلال برگزاری این جشن از 5 نفر از بازیکنان که بیش ترین تاثیرگزاری و پیشرفت را در این دوره از مسابقات داشتند توسط آقای احمدپور بصورت ویژه تقدیر شد.

در این مراسم که به منظور تجلیل از بازیکنان و مربیان تیمها برگزار شد علاوه بر والدین بازیکنان آقایان نقوی سرپرست آکادمی فوتبال مقاومت، دزفولی داور پیشکسوت بین المللی فوتبال و لاجوردی بازیکن پیشکسوت فوتبال نیز حضور داشتند.

در پایان، از همه ی بازیکنان تجلیل و قدردانی شد و به رسم یادبود هدایایی به آن ها اهدا شد.

طی برگزاری مراسم مختلف، از جمله جشن لباس و مراسم قدردانی از تیم های حاضر در این مسابقات، والدین اعضای تیم نیز دعوت می شدند اما بنا به دلایلی! از ورود مادران و بانوان در زمان برگزاری این مراسم به ورزشگاه 5 آذر جلوگیری می شد اما در آخرین مراسم و با تلاش و رایزنی های انجام شده از مادران و بانوان برای حضور در مراسم دعوت به عمل آمد و حضور آنها بلامانع اعلام شد اما در اقدامی غیر منتظره و علی رغم دعوت قبلی، از ورود آنها ممانعت شده و از حضور در ورزشگاه بازماندند.

 آنچه در این اقدام قابل تامل و تاسف است اینکه مادران بار اصلی پرورش فکری و جسمی کودکان و نوجوانان را به دوش دارند و حضور در مراسمی که با همت و تلاش آنها در کنار پدران رقم خورده، احساسی همراه با غرور و رضایت را برای مادران به ارمغان خواهد آورد. برخوردهای اینچنینی سبب کاهش نشاط و اعتماد به نفس در میان کودکان و نوجوانان شده چرا که بر هیچ کس پوشیده نیست در این سن، این نونهالان نیازمند جلب توجه به خصوص از سوی پدران و مادران خود هستند ممانعت از حضور مادران در مراسم اهدای جوایز در یک ورزشگاه در واقع توهین مستقیم به مقام شامخ مادر و زن است که بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی آنان را انسان ساز خواندند.

photo_۲۰۱۹-۰۳-۱۲_۱۳-۴۱-۵۸

photo_۲۰۱۹-۰۳-۱۲_۱۳-۴۲-۱۵_2

 

photo_۲۰۱۹-۰۳-۱۲_۱۳-۴۳-۱۵_7

 

photo_۲۰۱۹-۰۳-۰۸_۱۸-۰۱-۱۸_3