به گزارش اکونا پرس،

دادگاه عالی ورزش CAS به خاطر رای سوپرجام ایران تشکیل جلسه داد و به همین خاطر مسئولان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و وکلای آنها راهی سوئیس شدند تا در این جلسه حضور پیدا کنند. قرار است دو هفته دیگر رای نهایی در مورد این پرونده اعلام شود.
سوپر جام فوتبال ایران قرار بود که روز 29 تیر ماه 1397 بین پرسپولیس قهرمان لیگ برتر و استقلال قهرمان جام حذفی برگزار شود که در ان مقطع به خاطر همزمانی این بازی با اردوی استقلال در ترکیه این مسابقه لغو شد.
حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل وقت پرسپولیس در این رابطه به ایرنا گفت: واقعا نمی دانم که اسم این حرکت را چه بگذارم. این سفر تور مفتی برای برخی افراد بود که به سوئیس بروند. در این شرایط اقتصادی ببینید که چند نفر باید به سوییس سفر کنند و این پول هم از جیب ورزش می رود، آن هم در حالی که اوضاع ورزش ما اینگونه است.
وی افزود: همه چیز در این باره مشخص است و همه مستندات معلوم است. همه چیز در مورد این پرونده مشخص است. برنامه بازی از چند ماه قبل اعلام شده بود. یک تیم حاضر نشد بازی کند. در جلسه قبل از بازی هم همه چیز مشخص بود و مستندات ارائه شد. در این شرایط قانون هم معلوم است.
مدیرعامل پیشین پرسپولیس خاطرنشان کرد: بزرگان ورزش نباید به باشگاه استقلال در این شرایط اجازه می دادند که این همه پول به خاطر یک سفر از جیب ورزش ما خارج شود. چرا که همه قوانین مشخص است که در این باره چه چیزی می گوید.