به گزارش اکونا پرس،

حامد لک پس از شکست یک بر صفر تیم نساجی مقابل استقلال گفت: خیلی خوب بازی کردیم، اما با یک اتفاق مشکوک درون محوطه جریمه مان داور برای استقلال پنالتی گرفت. در ادامه تمام تلاشمان را برای به تساوی کشیدن بازی و حتی زدن گل برتری به کار گرفتیم، اما متأسفانه موفق نبودیم. در کل بازیکنانمان از جان مایه گذاشتند و خیلی خوب بازی کردند. خودم هم تمام تلاشم را برای خوب بازی کردن انجام دادم.

او درباره حساسیت هواداران استقلال نسبت به خودش بیان کرد: همه جای دنیا در فوتبال این اتفاق‌ها می‌افتد. شیطنتی نکردم و نمی‌دانم چرا هواداران استقلال به رنگ دستکش و کفش من حساسیت دارند.

لک درباره کمتر بازی کردنش در این فصل اظهار داشت: از ۲۲ بازی این فصل در ۱۵ دیدار بازی کردم، اما از زمان حضور مجید جلالی در نساجی تنها مقابل ذوب آهن بازی کردم و یک بازی هم سه کارته شدم و بازی نکردم. در بازی‌های بعدی هم دروازه بانمان خوب کار کرد و با نظر جلالی بازی نکردم. در بازی با نفت مسجدسلیمان اخراج شدم و مقابل پرسپولیس در فهرست تیم نبودم.

دروازه بان نساجی درباره اینکه شنیده می‌شود هواداران این تیم او را تحت فشار قرار می‌دهند، گفت: هواداران قائمشهری را دوست دارم و این دوست داشتن ۲ طرفه است. بعضی وقت‌ها امکان دارد در تیمت بازی نکنی، اما این دلیل بد بودن هوادار یا بازیکن نیست. هواداران نساجی را دوست دارم و دلیل اینکه این تیم را انتخاب کردم همین هواداران هستند. آن‌ها همیشه پشت تیم بودند و از تشویق هایشان لذت می‌برم.