به گزارش اکونا پرس،

میثم علیپور در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، آخرین وضعیت بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس را تشریح کرد.

وی در خصوص حسین ماهینی گفت: ماهینی خدا را شکر به تمرینات گروهی برگشته ولی همانطور که می‌دانید به زمان نیاز دارد تا به شرایط بازی برسد، اما باید با شرایط تمرینات آشنا شود و وضعیت عضله‌هایش با هماهنگی بیشتر در تمرینات، تقویت گردد تا خطری او را تهدید نکند.

علیپور تصریح کرد: ماهینی فعلا در شرایط تمرینات حضور دارد و بعد از یک ماه می‌تواند بازی کند.

علیپور در مورد محسن ربیع‌خواه نیز خاطرنشان کرد: ربیع‌خواه هیچ مشکلی ندارد و به طور کامل در اختیار کادر فنی قرار گرفته است.

میثم علیپور در ادامه عنوان کرد: بقیه بچه‌ها هم که مصدومیت‌های جزیی داشته و دارند، با پیگیری و تلاش مضاعف سعی می‌کنیم بدون وقفه در ادامه تمرینات، مورد مداوا قرار بگیرند تا به دربی برسند. با اقدامات و درمان‌های فیزیوتراپی، شدیدا مراقب آنها هستیم تا مشکلات کوچک آنها رفع شود و مزاحم تمرینات آنها نشویم و آماده و سر حال کار خود را ادامه بدهند.

علیپور در مورد سید جلال حسینی نیز بیان کرد: سید جلال در تمرین روز گذشته از ناحیه عضله احساس درد داشت. پیگیر وضعیت او هستیم و اگر نیاز باشد، عکسبرداری انجام می‌شود و آخرین وضعیت او را فردا اعلام می‌کنیم.

فیزیوتراپیست تیم پرسپولیس درباره وضعیت و شرایط محمد انصاری نیز گفت: محمد انصاری هم تمریناتش روز به روز بیشتر می‌شود و تمرینات بدنسازی او وارد فاز جدیدی شده است و کم کم او هم می‌تواند شرایط خودش را طوری پیش ببرد که از چند هفته دیگر در تمرینات گروهی شرکت کند. محمد انصاری در کل، یک ماه دیرتر از حسین ماهینی می‌تواند به بازی برسد.