به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، عواید حاصل از بلیط فروشی دیدار تیمهای فوتبال سپاهان وذوب آهن اصفهان به سیل زدگان شمال کشور اختصاص می یابد.

مهندس تابش، مدیر عامل باشگاه سپاهان ضمن ابراز تأسف از حادثه پیش آمده در استان گلستان و خساراتی که به مردم این منطقه وارده شده است در گفتگو با پایگاه خبری سپاهان خاطر نشان کرد:

وظیفه ما است که در این شرایط پیش آمده به هموطنانمان در استان گلستان یاری رسانیم و به همین منظور تصمیم گرفته شد به عنوان میزبان این مسابقه درآمد حاصل از بلیط فروشی دربی اصفهان به سیل زدگان شمال کشور اختصاص یابد که بر همین اساس علاقمندان، هواداران طلایی دل  ومردم نوع دوست اصفهان می توانند بصورت همت عالی و آنچه که در توان دارند با خرید بیش از یک بلیط در کمک رسانی به سیل زدگان استان گلستان در این امر خیر و خدا پسندانه مشارکت داشته باشند .

از سوی دیگر با توجه به هماهنگی بعمل آمده با سازمان هلال احمر اصفهان، نیروهای امداد رسان در ورزشگاه نقش جهان مستقر خواهند شد و آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی همشهریان عزیز خواهند بود.

گفتنی است دیدار معوقه از هفته نوزدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور، بین تیمهای فولاد مبارکه سپاهان و ذوب آهن اصفهان روز سه شنبه ششم فروردین ماه از ساعت 16:00 در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد.