به گزارش اکونا پرس،

امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال درباره تمدید قرارداد بازیکنان خارجی این تیم گفت: هواداران دغدغه‌ای برای تمدید قرارداد بازیکنان خارجی تیم نداشته باشند. بازیکنانی که مد نظر کادرفنی و وینفرد شفر هستند به ویژه پاتوسی و اسماعیل گنکالوس مشکلی برای تمدید قرارداد ندارند و این اتفاق رخ می‌دهد و با کمک همکارانم مشکلات را حل می‌کنیم.

او درباره وضعیت مهدی قائدی و فرشید باقری گفت: موضوع محرومیت مهدی قائدی حل شده و اکنون در اصفهان حضور دارد، اما فرشید باقری کماکان حق حضور در تمرینات را ندارد و جلسه جدیدی برای رفع مشکل او برگزار نشده است.

فتحی درباره حل اختلاف میان شفر و اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال بیان کرد: در یک خانواده کوچک اختلاف سلیقه وجود دارد و در باشگاه بزرگی همچون استقلال هم این اختلاف سلیقه دیده می‌شود. هماهنگی کامل بین اعضای هیئت مدیره و معاونان وجود دارد و امیدوارم حاصل این اتفاقات کسب جام برای استقلال باشد.

او درباره باخت استقلال در دربی هشتاد و نهم گفت: بازی دربی خاص و باخت همیشه تلخ و برد شیرین است. خداروشکر تیم استقلال پس از پیروزی برابر الهلال به وضعیت خوبی بازگشت. امیدوارم در بازی امروز برابر سپاهان هم پیروز شویم و در کورس قهرمانی باقی بمانیم تا دل هواداران هم شاد شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان گفت: هر سه نماینده فوتبال ما در رقابت‌های آسیایی توانستند بهترین باشند و به طور حتم موفقیت آن‌ها باعث ارتقای فوتبال ایران است. در این هفته استقلال توانست نماینده شایسته‌ای باشد و دل هواداران را شاد کند. متاسفانه به دلیل محدودیت منابع مالی با مشکلاتی مواجه هستیم و اکثر تیم‌ها مشکلات مالی دارند و این امر برای استقلال و پرسپولیس بیش از تیم‌های دیگر است. ما همیشه با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنیم.